tirsdag 24. mars 2009

Mine mesterbidrag.....




Nå var avstemningenen til mesterscrappen over for denne gang. Det var med over 150 deltagere fra hele landet, og til slutt stod man igjen med en vinner fra hvert fylke. Så var det dags for fylkesfinale, og der tok jeg jumbo/dumbo-plassen gitt.... vel, jeg er godt fornøyd lell jeg, og godt fornøyd med å ha levert til alle oppgavene, og fordi jeg har fått scrappet masse LO'er. Igjen har jeg på den siste LO'en hatt ekstremsport-tendenser....Både tyll og bølgepapp.....gir meg ende over gitt....hihi.

Vært ute masse i dag, William har fått seg ny sveis hos frisøren, og jommen meg for en jobb, så ære være frisørene og dems kunnskaper gitt....vimsehodet som han var. Har lagt guttene for en liten dupp, Victoria koser seg med V-smile-spilling... (kjøpt brukt og hun eeeelsker det), og jeg kobler litt av foran pc'n. I kveld er det klart for knøttekor og småbarnsang så de timene i mellom her er gode å koble ut på......

5 kommentarer:

tangent sa...

Herlige LOer du har laget. Likte veldig godt "Første ute-is" Så frisk å fin i fargene. Veldig fint med så mye tekst på "Besøke bestefar".

Anne sa...

Synes alle dine bidrag var flotte og deliakte jeg så da har det ingen betydning om det ble dumbo plass :-) Jeg falt skikkelig for den siste lo'en her som du har kalt "den komplette familien". Syns fargene og pynten og alt stemte så godt på denne, og du må virkelig bare hive deg mer ut i "ekstremsporten" for dette kan du.

Anonym sa...

kjempeflotte bidrag, likte veldig godt "komplett familie" spreke farver til svart/hvitt. Elsker som vanlig tekstingen din.

Sylvia sa...

Nydelige LOer, flott med så mye tekst. Herlig fargevalg også!

linn kristine sa...

Nydelige bidrag du leverte. Herlig fargevalg. :D