fredag 20. mars 2009

Jeg er så happy!!

Brev i posten i dag om at guttene er kommet inn 3 dager i b.hagen!! Mandag, onsdag og torsdager er de "bevilget" fri fra mor.... og til og med kommet inn på rett avdeling i forhold til at guttene er kjent der siden Victoria har gått der nå siden hun var 2.5 år, personalet kjenner guttene ved navn, og guttene er så troverdige mot personalet i tilegg... Så dette var den beste nyheten jeg kunne få i dag...

Så nå håper vi at "fru fortuna" har oppdaget oss her vi har vært, og gir oss hell og lykke til selvangivelsen også....den kom ikke i dag, så kaaaaanskje i morra!!

Åh, anyway, det var en herlig start på helgen...så jeg håper alle andre også har og får ei flott helg...

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye med barnehageplass!! Bra det ordnet seg:)

Venter på den selvangivelsen vi også..

God helg til deg og dine:)

Hege sa...

Gratulerer så masse med barnehageplass. Her måtte vi takke nei til plassen,da jeg enda ikke har fått meg noe jobb,dessverre.

Her har heller ingen selvangivelse kommet,og vet ikke om jeg vil ha den heller.

Lene s sa...

Gratulera med barnehageplass! Da va ein fin start på helga:)

God helg!

alfsvaag sa...

Så bra start på helga da :-) Tenkte på dere tidligere idag om dere hadde fått plass, å hvor. Gratulere så mye med plass, å bra du fekk de inn der du ville :-) Selv om jeg godt kunne tenkt å hatt de ute på sånum hihi...
Her er heller ingen selvangivelse komt, så må nok smøre oss med tolmodighet. Må dere ha ei god helg.

Vibeche sa...

Heisann, og gratulerer så mye med barnehageplass til guttene. Det gjør hverdagen så mye lettere :)
Eksta lykke er jo det når de er kommet inn på den avd en ønsker.

Kos deg masse i helgen sammen med dine kjære.
God helg,
klem

Inas lune hjørne. sa...

Så godt at ting ordner seg.

Tenker på deg, selv om jeg ikke lar høre så mye fra meg.

Håper dere får en nydelig helg!

Livy sa...

Åååå for en herlig nyhet!! Gratulerer såååå mye!

Vi venter også på selvangivelsen, håper på positive tall;-)

Ønsker deg en riktig fin start på den nye uka!

Klem fra Livy