tirsdag 17. mars 2009

Er litt kry jeg....

....er jo lov å være stolt av seg selv uten at det gjør skade på noen vel?

Denne svenske skissebloggen er igrunn kjempeflott, og jeg har fulgt med der en god stund, og tenkte at okke som-den som intet våger intet vinner. Jeg har laga ei skisse i mitt liv, og jeg laga denne LO'en etter den skissa, og den var vel med til Mesterscrappen..."søta bror" godtok det enn dog.... :o)

I dag har jeg vært ute med guttene fra kl 08 i morges, til jeg hentet Victoria i b.hagen 14:20...så nå er vi rimelig sjakk matt...har vært på besøk hos ei på andre siden av byen, og opp en masse bakker....og vi har brukt fotsoldatene.....dvs, jeg har brukt soldatene, og guttene har sitte fint i vogna..hihi......og nå er det middagsplanlegging som står for tur......

7 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer så mye Elisabeth!!! Herlig skisse du har laget - og LOen var også flott!!:)
Jeg synes VeckansSkiss er en kul blogg - og skal nok prøve meg på din skisse også:)

Jonna sa...

Gratulerer! Kjempefin skisse, og mange flotte løsninger på den.

UlrikaT sa...

Gratulerer! Så artigt att få se så mange olike lösninger på din skisse. Jeg syns veckans skiss er en kjempebra inspirationsblogg. Har mange ganger scrappet etter deres skisser.

Lene s sa...

Gratulerer! Så fin skissa var, kanskje eg må prøve meg på den:) Fin lo du hadde laga etter den og! Titte ofte innom i bloggen din uten å legge igjen kommentarar, så kanskje på tide:) Kjempekoselig blogg å lese i iallefall!!

Camilla sa...

Ja det må jeg si, det var virkelig et fint bilde av deg, et kejkt intervju, og så var layouten din kjeeempefin! Og de andres tolkning av skissen var virklig fine bidrag det også!

Gratulerer! Og ha en forsatt fin uke =)

Livy sa...

Så kult Elisabeth! Gratulerer sååå mye:-)

Ønsker deg en fin dag!
Klem fra Livy

Binna sa...

Den LO'n din er jo bare så herlig - kult at du hadde laga skissa også:)
Gratulerer så masse:)