mandag 23. mars 2009

En LO fra meg...

Har sannelig fått scrappet i dag, sånn inni mellom slagene i ettermiddag, og takket være skissedilla så var det gjort på 1-2-3 tross i at jeg føler denne har sitti langt inne..... så takk for bonus-skissa..

det var sannelig ikke godt å se her på denne scanningen, men jeg har faktisk brukt .....hold deg fast......-tyll!!! hihi..ja, liberalistiske meg har tyll under knappen inni blomsten....oh yes, her er det ekstremsport på høyt plan..hihi...

Her er det vår, hagen er raket, hekkene klippet, plenen er kalket og gjødslet, vinterens leker er ryddet bort, og frem er kritt, sparkesykkel og utelekene kommet. Vi har hatt vår første tur i dyreparken, og igjen ble det årskort......som om det var noen bombe.. Vi har fått igjen på skatten og det er jo så gledelig....og guttene har jo fått barnehageplass, så nå føler vi virkelig at det er på tide at lykken atter en gang skal smile til oss. Håper bare siste "vorten som trykker i skoen" snart skal bli en ende på, og ting kan begynne å gå fremover.......det er lov å håpe!!! Håpet er jo lysegrønt sies det, og grønt er jo noe vi nå i disse tider skal se mye mer av fremover.....

9 kommentarer:

HegeAL sa...

Nydelig LO, Elisabeth. Herlig bilde av snuppa!
Takk for at du ville delta!

Lene - nabon sa...

Flott!!!

Deilige farger!!

Takk for bidrag!

Anonym sa...

flott lo Elisabeth, jeg må bare si at du er en stor inspirasjon for meg, både med dine lo'er og dine skriveferdigheter.liker veldig godt måten du skriver på.

Cathrine sa...

Hei, denne LO'en synes jeg var skikkelig knallfin :) Her må jeg innom fler ganger:)

Anne sa...

Så herlig denne lo'ev var Eliabeth. Sart og fin som alltid. Tyll ja....jeg måtte le for det har jeg også kjøpt i flere farger men jeg har ikke klart å bruke de enda.

Høres ut som dere også er klar for sommeren...dere ligger litt foran oss når det gjelder kalking for så langt har ikke vi kommet. Men vi ligger ikke langt unna. Så kjekt med årskort i dyreparken....dere er jammen meg heldig som bor såpass nære parken.

Ønsker deg en flott uke

Nina`s Rosa verden sa...

Så herlig denne lo'ev var Eliabeth. Sart og fin som alltid.Moro å gjøre noe man ikke helt pleier også da!

- Så kjekt med årskort i dyreparken....dere er jammen meg heldig som bor såpass nære parken.
Vi skal prøve å komme oss dit til sommeren. Har vært der med de største barna, men knerten har ikke vært der enda:-)
Klem!

marit sa...

Nydelig lo! Skal si du tar av med stæsj for tiden, hihi!
Nyt våren, vår stresset er jo snart over for dere med alt det som dere har fått gjort;)

Ylva sa...

Så nydelig LO! Superfin!
Så deilig at våren har kommet så langt da! Her er det så mye snø at den smelter sikkert ikke før langt uti mai. Kan tenke meg barna koser seg i dyreparken også. Tror nok mine to Sabeltenner også kunne tenke seg årskort der!

Lula sa...

Så sart og nydelig! Virkelig flott og detaljrik;)

Takk for at du vil være med å leke!