mandag 30. mars 2009

Ekstremsport-scrapping på høyt nivå...

Vel, det må jo sies at jeg egentlig liker meg best innenfor "trygge- rammer" men ingenting bør vel være uprøvd, så jeg prøver å få ting til å finne seg til rette hos meg da..(gammelt nytt for maaange, men nytt-nytt for meg)
Til nå har jeg prøvd:
Bølgepapp
tyll
nåler
pom-pom bånd
bling-swirls....
(- så nå lurer jeg på om jeg må prøve noe med fjær og glansbilder.... hihi)

og det bare på noen få uker....hihi.....man får det ikke mer morro enn man lager selv ;o) Joda, brukt er brukt og elg er elg....sånn er det. Artig er det i alle fall å utfordre seg selv litte granne og her kommer da altså siste LO'en jeg laga med "nye" elementer i min album. En LO som ble til i helga på treff på hobbyhimmelen.....et usedvanlig flott og morsomt treff.... Og for meg et veldig produktivt treff også....nesten 5 LO'er ferdig det er ganske rekord til meg å være!!


Har hatt halvannet døgn med migrene nå, så klokka er ikke kvart på ti her i huset, men jeg skal sannelig finne køya og ta en tidlig kveld her og få sovet av meg det meste håper jeg. Er ikke akkurat "en drømmesituasjon" å ha tre aktive og kosete barn hjemme, når mor har mest lyst å ligge i et kaldt mørkt rom og pleie hodet.....men, de gir meg kjærlighet og det trenger jo alle, migrene eller ei...... dagen er over nå, alle tre herlighetene sover, og i morgen er en ny dag med nye muligheter.....

god natt alle sammen i blogglandia!!

4 kommentarer:

Jonna sa...

Nydelig LO i lekre farger!
Og god bedring.... :-)

alfsvaag sa...

Så flott LO, å skal si du begynner å bevege deg i utrygt farvann hihi
det er bra du utforsker litt, blir jo lekkert uansett...
Så håer jeg migrenen har git seg, å at dere får en flott dag i måren :-)

marit sa...

Hihi, morro med noe nytt!
Å det var en nydelig lo! Du klarer deg godt på uttrykt farvann;)

Binna sa...

Så gøy å høre at dere har kosa dere i helga - skulle gjerne har vært der:)
Du er jo blitt en virkelig tøffing - når det kommer til nytt utstyr - he,he:)

Nydelig LO - vil gjerne se de andre også:)

Håper hodet er blitt bedre