onsdag 4. mars 2009

Da er jeg til slutt i finalen...

Det var med knepen seier jeg gikk videre av oss scrappere i Vest-Agder til hva man nesten kan kalle "landsfinalen" i mesterscrappen..... på scrapping.no. Vi var fra Vest-Agder 10 stk som var med, og jeg kom altså til topps med 50 poeng----tror jeg trenger litt tid til å la det synke inn, for denne siste LO'en kom på nest sisteplass, og jeg var så sikker på at "der gikk toget"....men lell, det holdt akkurat ;o)

Mitt siste bidrag til innledende runde var dette;


Det er nå lagt ut tre nye finaleoppgaver, og du verden så det knaker ihodet mitt akkurat nå....hmmmm jaja, får innta tenke-tanker og se hva man kan finne utav.....

9 kommentarer:

Binna sa...

Gratulerer så masse:) Skal heie på deg i finalen:)

Du er så flink i stilen din, med rene fine linjer og masse tekst:)

Vibeke sa...

Gratulerer så mye - og lykke til i finalen!!! Det var flotte finaleoppgaver - som passer deg perfekt:)

Hanna alias 2små sa...

Gratulerer kjempemasse! Lykke til i finalen :-)

tangent sa...

Gratulerer med seieren! Likte det siste bidraget ditt veldig godt jeg da;) Stilig med tagsene i forskjellige farger under tittelen og flott oppsett.

Lykke til i finalen!!

marit sa...

Gratulerer med seiren!
Den er velfortjent! Skal heie deg fram:)

Elisabeths verden sa...

Gratulerer med seier, du er en verdig kandidat til å vinne hele sulamitten :)

Anne sa...

Grattis med finaleplassen :-)

Denne lo'en var jo bare så herlig med guttene.

Anonym sa...

Gratulerer med finaleplassen! Du er virkelig en verdig kandidat fra Vest-Agder med dine nydelige og meningsfulle sider. Gleder meg til å se bidragene dine i finalen:)
Hilsen mette

Anne M sa...

Gratulerer med finaleplass! Absolutt fortjent, mange flotte LOer fra deg gjennom hele mesterscrappen:)