søndag 1. februar 2009

wow, vi sier februar allerde

Først, så må jeg si tusen takk til alle som har gitt meg awarder og utfordringer, de er lest, de er tatt i tankene, og så har de igrunnen blitt der. Men uansett, det er igrunn litt rart at det ikke skal mer til for å glede noen, for jeg er ikke kravstor, og vit at dere som har gitt meg det at det betyr noe, ganske mye faktisk.

I helgen har jeg vært på scrappehytte-tur med Oddbjørg og Mo9ca, og du verden så herlig vi har hatt det, så herlige damer som jeg er så heldig å ha fått som to gode venninner, wow, er det rart man er velstående sier jeg bare.....takk for ei herlig helg jenter...love ya...

I dag har guttene vært hos legevakten, og hver sin kur til de, og jommen meg så er det visst en mann her som har fått omgangsjuka også ser det ut til, og det er jo ikke akkurat særlig praktisk tilværelse.... jeg som ikke kan løfte noen ting, og mannen indisponibel og to syke som ikke er det granne i slag......*dåne* men men, får se det positive i det, at ......ehm.......vel.........i alle fall....kremt.........hmmm............. jeg elsker mannen i alle fall...hihi...

og jaaaa, nå er MESTERSCRAPPEN i gang på scrapping.no, så nå er det endel oppgaver som skal løses. Et herlig lag vi har i Vest-Agder, så det blir spennende å se hvem av oss som stikker av til slutt videre......lykke til alle sammen i alle fall.....blir spennende....

Yes, da er det kort tid igjen til barnetv begynner, ungene har fått lappe-kaker til kveldsmat, og nå skal pysjamaser finnes fram og tre unger skal iseng etterhvert...

ha en fin fin søndagskveld alle sammen...klem

2 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Takk det samme du kjære venn. Helgen hadde ikke vært det samme uten deg. Hils god bedring til mannen og pass på deg selv vennen.
Klem.

marit sa...

Hørtes ut som en fantastisk hytte tur! Morro å gjøre noe litt annerledes. Gleder meg til å se resultatet fra turen;)

Go bedring til alle guttene dine!