onsdag 18. februar 2009

oppg. 3 til mesterscrappen...

Ja, så var 3. oppgaven ferdig og man skulle bruke ordet tenk i forskjellige bøyningsformer... og her er mitt bidrag, kom nok en gang på 2. plass, så jeg er kjempefornøyd jeg ....
Ellers, så har lille herligheten min over her noen tøffe dager, hun ble i går operert pga skjeling, og det er ikke en liten prosedyre akkurat. Var litt over en times lang operasjon, og tenk å våkne opp med stor lapp på øyet, og så får man ikke lov å klø seg der engang. Ett sting på hver side av pupillen har hun også fått, så det å ha fått rusk i øyet tror jeg er bagatell i forhold. Vi må dryppe 3 ganger daglig med øyedråper, vi må smøre med salve om hun føler ubehag, og har hun vondt så får hun smertestillende. Tøffe jenta mi, det er vondt for mamma å ikke kunne ta bort vondtene dine, skulle så ønske at jeg kunne...... Men hun er så tapper og flink, det er neste for godt til å være sant!! Så nå tenker jeg det skal ta slutt på spørsmål om hvorfor hun har så rare øyner, hvorfor hun ser så rar ut, hvorfor hun skjeler, hvorfor hun ikke ser framover med begge øynene osv.... disse spørsmålene kommer jo oftest fra barn, men det ikke barn tenker over, er at barn har følelser og Victoria har mange, og har ofte blitt lei seg i dagesvis fordi den og den sa ditt og datt.....så hurra for kompetanse og dyktige leger og ikke minst for dem som anbefalte oss dette.....gleder meg til å vise dere hvor fint resultat det har blitt ;o) Faktisk litt rart enda for oss å venne oss til å se på henne med to øyne mot oss.........hihi.....
Til slutt, så håper jeg alle får en fin fin dag i dag......

7 kommentarer:

Nina`s Rosa verden sa...

Så nydelig du skriver om lille jenta di! Sitter med tårer i øynene her!
Så tapper og flink, og med en sånn mamma!!!
Nydelig lo også!!
Lykke til med smøring og drypping, hun blir sikkert glad for at dere har gjort det når vondtene er over!
Stor klem!

mo9ca sa...

Såååå godt å høre at operasjonen er vel overstått - og at tiden framover bare vil gå bedre og bedre. Aldri gøy når de små har vondt, men det er forhåpentligvis verdt det til slutt!

Stor klem fra meg!!

Trollemor sa...

Du kan virkelig kunsten å utrykke kjærlighet og beundring ved hjelp av ord. Blir helt stum over det du skriver jeg. Godt at operasjonen er vel overstått. Så få vi bare krysse fingrene for at vondter og ubehag straks bare er et vagt minne.

Klem til du!

Vibeke sa...

Kjempeflott LO!!!:)
Nydelig skrevet!!! Herlig lesning.

Anne sa...

Denne lo'en likte jeg kjempegodt. Du er jo bare så flink til å få med masse tekst til dine sider. En virkelig god egenskap du har.

Ser jo nå at Victoria er blitt operert. Håper det går bedre med henne nå og at smøring og drypping går greit.

Anonym sa...

Lykke til med SMøring og drypping! TØFF lita jente!

Nina i Arendal

Julie Høistad Eriksen sa...

Før ei tøff jente du har. Men det er nok sikkert "bedre" for henne å ta den operasjonen nå enn om 10-15 år til...

God bedring til Jenta di som er så flink og tapper