søndag 8. februar 2009

I'm in love...........

...og det er ikke bare i mannen min heller...hihi...

Våknet i dag morges til frokost på sengen, og lys på frokostbrettet, mens det kommer to herligheter inn til meg.... oppå frokostbrettet ligger til og med en gave *sjokk* Jeg åpner opp gaven, og inni der ligger det noe jeg har virkelig ønsket meg, nemlig et Canon EF 50 MMf/1.8II objektiv.........*dåååne*

Er det rart jeg simpelten elsker den mannen over alt, han er jo fenomenalt herlig, og slår på stortromma med overraskelser må jeg si.

Vel, det er blitt knipset endel bilder i dag, både under "pizza-frokosten" til ungene, og under utflukten vi hadde med naboer på aketur. Uheldigvis var det slik at guttene IKKE liker snøen særlig, så de hylte og vrælte fra vi kom til vi gikk, og vi ble vel et par timer i alle fall, for makan til herlig vær skal man jo lete lenge etter. Blå himmel og snø, da må man ut og benytte seg av det man har. Og ja, jeg måtte jo ha med kamera da, og selvsagt var det alt for vanskelig for meg å se bildene i skjermen mens vi var ute pga lyset, så jeg tok litt bilder i mørket og ante ikke hva som var bra...........men jommen sa jeg bra................tror aldri jeg har fått så mye bra bilder på lenge...og uten blitz og det hele....både inne og ute.... ja, så som jeg skriver........I'm in love-love-love...

se litt her da.....fantastisk lys å ta bilde i, så det hjelper jo så klart, men uten tvil, den nye "dingsen" gjør jo virkelig sitt den ..... bildene er sylskape og vannvittig bra!!


og innebildet er slett ikke gale det heller...


Så til slutt, god morsdag til alle mødre...håper dere har hatt en fin fin dag så langt og får en kjempefin dag videre...

8 kommentarer:

Monica sa...

For en herlig morsdag du har hatt. Også med den gaven, nesten så jeg blir litt in love på dine vegne *fnis* Ønsker meg, som du kanskje skjønner, den linsen jeg også.
Her var det btw også litt gråting ute i dag, prinsen her er heller ikke så glad i snø.
Ha en fortsatt fin-fin morsdag *klem*

Hege sa...

Wow...ja det må jeg si var litt av en morsdagsgave. Heldig du.
Og så store guttene dine har blitt...synd de ikke er noe glad i snøen.Matilde elsker snøen.

mo9ca sa...

Nææ?? Så gøy!! Gleder meg til å se mange blinkskudd fra deg framover :)
Gratulerer så masse med morsdagen idag - du er en god en min venn!!

*klem*

Binna sa...

Grattis - både med dagen, og den fine gaven - ikke sjalu jeg...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)

Kine sa...

Så flott morsdagsgave du har fått!! :-)
Lurte litt på en ting her,.. hvordan har du fått til den der "besøkstelleren" du har oppe til venstre..? Hadde vært litt kjekt å hatt en sånnen, menneh... skjønner ikke så mye av det der jeg :P

Anne sa...

Hoawww for en snill man du har da som får slike flotte gaver på en morsdag. Du er jammen meg heldig.

Synd guttene ikke er noe glad i snøen. Men i slikt et påskevær vi har hatt i dag så må de vel bare holde ut :-)

Gleder meg til å se masse gode bilder fra deg nå fremover :-)

Ane sa...

Gratulerer med super gave!

Og, takk for koselig kommentar i bloggen min:) Jeg ble glad!

Ønsker deg en flott mandag med mye scrapping:D

Anne M sa...

Tusen takk for koselig besøk i bloggen min:)

Gratulerer med nytt objektiv, heldig du er!! da er det bare å knipse i vei;)
Mye fint du har laget ser jeg, kommer nok tilbake hit.

Ha en strålende uke:)