fredag 27. februar 2009

God helg og mesterscrapp nr 5

og denne runden vant jeg....yey.... takk for stemmene...jeg setter sååå pris på det...
synes igrunn det er herlig å få dokumentert disse stundene her også jeg, ikke alltid det er smilende pene portretter av mine to gutter nei..hihi.

Nå står helgen for dør, og aller først ut på plantepen i dag er bursdag til min nevø som er blitt 13 år, og i morgen er det duket for ...hihi....hihi..... harryfest- dvs countryfest.....skal bli morro det, gleder meg faktisk.

Er igang med sortering av klær her til guttetrollene mine, men jommen meg er det mye som mangler gitt, men men... Neste uke så skal vil tilbake til vanlige omstendigheter igjen, da skal Victoria tilbake i b.hagen etter operasjonen igjen og det skal bli godt...har hatt 2 uker nå hvor hun har vært hjemme etter operasjonen bare sånn for å slippe alle spørsmål om hvorfor øyet er så rødt osv. Men nå er det bra'!!

God helg alle lesere og alle "snikere"... ;o) Håper den blir akkurat så fin som du har lyst til at den skal bli

5 kommentarer:

Livy sa...

Hei kjære venn!
Gratulerer med velfortjent seier - en kjempefin LO du har laget! Jeg er helt enig med deg i at det er viktig å dokumentere alle slags hendelser, ikke bare smilende oppstilte barn:-)

Så fint at alt har gått bra med Victoria og at hun er helt bra!

Tusen takk for kyllingsuppen over bloggen, jeg er jammen bedre;-)Ønsker deg en fiiin helg!
Klem fra Livy

linn kristine sa...

Fresh LO fra din kant.
Flott bildeserie du har scrappet.
Gjennomført og fin LO.
Gratulerer med seieren. :D

Kine sa...

Så flotte bilder du har scrappet av en herlig gutt!! :)
Digger at du alltid har med så mye tekst på lo-ene dine, det er så fint med historien bak bildene også.. Tenker alle tre ungene + deg selv kommer til å være glad for det når dere kikker i albumet seinere :):)

Anne M sa...

Gratulerer med seieren, vel fortjent!
Kjempeflott LO du har scrappet. Gøy med slike friske farger:)

Ha en fin uke!

Ann-karin sa...

Utrolig fin LO. Skjønner godt at du vant med den ja:-)