torsdag 12. februar 2009

Far - sønn

...egentlig litt rart at jeg skulle legge ut denne LO'en akkurat i dag, for i dag er det nemlig min fars bursdag. Men, han døde desverre i desember 07, så det blir ingen telefon og besøk for å gratulere med dagen i dag. Vel, besøk blir det, men det besøket går for å tenne lys på graven, og det blir liksom ikke helt det samme. Gratulere med dagen pappan min, hadde blitt 63 år i dag <3

Lo'en her er laget til mesterscrappes 2. oppgave, og er bilde av Fredrik og pappan, her har også pappan skrevet sine tanker ned på LO'en, for jeg vet at en dag, lenge lenge lenge til enda, men en dag så blir det så uendelig verdifullt at også pappa'n har skrevet på album-sider til ungene....så nå slipper han ikke unna mere, hihi..... ;o)

Kom forresten på en 3. plass med denne LO'en denne gangen, takk for stemmene til de som stemte @-->-------

Ha en fin fin dag i sola, her er det -11 grader i dag, og herlig med snø......

7 kommentarer:

mo9ca sa...

Så nydelig som den kan bli denne LOen her Elisabeth!! Og det som gjør den om mulig enda vakrere er at Pappa'n har skrevet sine ord og tanker på. Verdifullt!!

*klem*

Linda sa...

rørende og herlig lo, utrolig flott at pappan har skrevet ordene på layouten, noe å huske på for framtiden ja :)
klem

Binna sa...

Den var så nydelig - fikk min stemme:) Så lurt at du lot mannen din skrive sine tanker - for der er jo du en mester:)
Dette var et tips jeg skal ta med meg.

Carina sa...

Vakker og rørende Lo, så ren og fint pyntet. Flott overskrift

Wenche sa...

Nydelig LO, og takk for inspirasjonen til at far skal få bidra på minnene

Livy sa...

Hei Elisabeth!
Nydelig Lo du har laget.

Sender deg en stor klem på din fars bursdag - jeg kan tenke meg hvordan du har det, gruer meg til 3. august, det er første bursdagen til min far hvor han ikke er her sammen med oss.

Tusen takk for de koselige ordene i bloggen min, jeg setter så stor pris på det - du får meg alltid til å smile! Takk!

Ønsker deg en riktig fin helg!
Klem fra livy

Ann-karin sa...

For en utroolig skjønn LO.