torsdag 26. februar 2009

En Lucia-LO i slutten av Februar

jaja, detaljer detaljer, sånn går det når man endelig har løsrevet seg fra å scrappe kronologisk, så tar man bilder som man har lyst å scrappe akkurat DER og DA. Så min oppgave 4 til mesterscrappen ble luciabildene. Egentlig så er det en dårlig løsning å scanne denne LO'en for det forsvinner så mange detaljer bort, men de bildene jeg tok, de ble jo så gule og misvisende egentlig, så vel, dagslys er nok tingen å ta bilder i, men nå er den puttet i album, så da er jeg medlem av TTT-klubben. Jeg kom på en 3 plass med denne LO'en, så takk til de som stemte på den...


Ellers har jeg en hemmelighet, og til meg å være så synes jeg det er stort....hihi.... Stikker jo ikke nesa frem overalt, så dette er litt sånn "nese-stikker-frem"- emne..hihi...men vikke si no enda på noen uker......hihi......

Vi har i dag prøvd å ta oss en tur ut for å mate fuglene, men du søte allpakka som det blåste. Vi endte opp med å stå på ei bro, laaangt over fuglene, så mine tanker om å ta litt bilder av ungene gikk ikke som planlagt...

Og ja, nå nærmer det seg stort til treff i Skien. Ei venninne og jeg skal kjøre bort, leid oss hotellrom, og skal scrappe ei hel helg.....og tenke å ha en scrappebutikk som Papir i Hjertet rett ved.... *dåne*, vel, man får ta litt ekstra luftsuppe og venteboller til middag i ukene som er i Mars da...hihi...

og så håper jeg at alle har en herlig torsdag videre, nå er det snart helg!!

3 kommentarer:

mo9ca sa...

Syns det er på tide at du stikker nesa di litt fram - det skulle du gjort litt oftere syns jeg :)

Heldige dere som skal på stortreff... DET skulle jeg så gjerne ha vært med på!!
-og du, nå må det ikke bli så lenge før vi treffes igjen vennen!!
*klem*

Anonym sa...

Alltid like kjekt å stikke innom bloggen din.
Aner meg hva hemmligheten kan være:)
Klem Bromle

Linda sa...

nydelig! bare helt nydelig! :)
og jeg er jo iiiiiikke nysgjerrig på hva det er for en hemmelighet du går rundt med da. hihi :) :)
spennende :)
klem