mandag 12. januar 2009

Søskenkjærlighet på høyt plan...



Det er bare så fantastisk berikende å ha tre skatter som er "så avhengige", men likvel skyr hverandre som pesten noen ganger. De elsker hverandres selskap, og kan virkelig kose seg sammen, mens noen ganger er bare "guttene i veien og ødelegger" som Victoria bruker å si, mens guttene bare vil endel som ikke de helt får til.

Men, størst av alt er kjærligheten, uten tvil, guttene seg imellom er bare så villige til å dele, men de vil ikke alltid dele. Men de gangene (flertall) det skjer, så er det så av hvertens lyst, og de storkoser seg i hverandres selskap. De løper sammen, kryper sammen, hopper sammen, rampe-streker sammer, og bare koser seg sammen. De eneste gangene de krangler, er om den ene har noe den andre vi ha, og den ene da har bestemt seg for at DEN vil jeg også ha.....ja, da er det prøvelser for liten og for stor....

Victoria må kose de med en gang hun kommer hjem fra b.hagen, hun spør fælt om de en bitte liten sjelden gang ikke er hjemme, eller blir med å henter i b.hagen. Hun mener nå det at det er greit med litt alene-tid, og da har hun mulighet til å få det. Men makan til bedre storesøster skal man lete lenge etter, og makan til tålmodighet, (litt usikker på om hun har fått den av meg eller mannen....lol).... Hun elsker å få de til å krabbe oppå henne, og å lære de nye ting....


Nei, uten tvil er man så rik så rik, og trenger slettes ingen verdens ting når man har tre så herlige vidunder...oj, mye uhemmet skryt her nå..... hehe.....


Ha ei fantastisk uke dere, litt usikker om jeg får oppdatert stort eller gjort stort denne uka, av ymse årsaker, men å ha ei fin uke, DET skal jeg i alle fall prøve mitt ytterste på å ha *klem*

5 kommentarer:

Anne sa...

Så herlige søskenbilder du har tatt. Når man ser slike bilder kan man jo ikke annet enn å smile men når det er full krangling så blir man jo mer eller mindre gal :-)

Lykke til med ymse slag :-) Så ønsker jeg deg og dine en riktig fin uke.

Binna sa...

Heisann - ja, jeg ble vel mer eller mindre trekt med av ei venninne - men har skjønt at i scrappeverden så er man ut om man ikke har blogg. Men jeg har jo akkurat begynt - så får man se.
Din er jo så flott med alle beskrivelsene dine - du er flink med hverdagshistorier - der har jeg et ønske om å bli bedre.

Håper vi treffes på et treff snart igjen:)

Solrunn sa...

Så vakre barn du har, kjempe herlige bilder av tre barn med stor kjærlighet for hverandre;)
Så kos at du deler de herlige bildene med oss andre;)

Ønsker deg en strålende dag;)

Livy sa...

De er så skjønne dine tre! Herlige bilder av glade barn:-)

Ønsker deg en fin uke videre!
Klem

Ann-karin sa...

Så utrolig skjønne barn du har og så så fint navn jenta di har da;-)Har også ei jente som heter Victoria her:-)