tirsdag 27. januar 2009

Spre glede...

scrapping-the-music har en herlig utfordring som jeg bare måtte bli med på i dag.

Jeg har faktisk delt ut mange klemmer i dag, og du verden så herlig, 4 klemmer, til 4 personer i dag og man trenger faktisk bare å ha ett kinn for å gi en klem til noen andre. Og når man da opplever at de som får klemmen også får et smil om ansiktet, da er det ekstra verdt å gjøre akkurat det.

Jeg har også ryddet i garderoben min, og jeg har gitt mamma en bærepose med klær, noe hun ble veldig glad for.....så gjenbruk er en fin ting!

Ja, og så sendte jeg med mannen kake på jobb i dag, så da gledet nok min kake de kollegaene hans også......

du verden, er jo bare å fortsette å spre glede, for det er sant det som sies, man bestemmer virkelig selv sin egen lykke........

13 kommentarer:

marit sa...

Å så hr du delt litt ting med meg å;)
Å jeg ble glad!

Gro aka emrille sa...

Så hyggelig at du ble med på utfordringen vår:)
Og ved å lese om at du har gledet noen i dag, får meg til å smile:)

Klem fra Gro
STM på norsk

Ellen Karin sa...

Så koselig at du sprer om deg med glede og varme klemmer. Sikker på at alle heldige mottagere ble glade.

Takk for at du ble med på utfordringen vår.

Ellen Karin
STM på norsk

Carina sa...

Så snill og god du har vart i dag...en klem varmer alltid!
Og her får du en liten utfordring fra meg i bloggen min

Binna sa...

Du er en skrivekunstner - ligger en award til deg hos meg:)

-Aina- sa...

kommer med en utfordring til deg jeg å;)ligger i bloggen min

Wenche sa...

Skal ikke mere til nei, flott gjort. Innom for å ønske deg ei god helg og for å fortelle at jeg har en utfordring til deg i bloggen min straks.

Vibeke sa...

Så herlig!!! Det er jo så enkelt å gjøre noen andre glade:)
Takk for at du hjelper oss med å spre litt glede og omtanke:)

Håper du slenger deg rundt og blir med på utfordringene våre også:)

Anette sa...

Heisann! ;-)
Herlig utfordring det der!
Ha en super helg! ;-)

Anonym sa...

Hei! Gøy å følge med bloggen din. Du er til stor inspirasjon i hverdagen, takk for det!

Hilsen Nina, Arendal.

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er