fredag 9. januar 2009

Se, hun scrapper...og god helg

hihi, blir liksom litt sånn i rykk og napp at jeg får gjort noe, men med tre små, 2 av dem hjemme konstant og den 3. hjemme 2 dager i uken, så sier det seg selv at ukedagene går som en vind, og når helgene kommer, så prioriterer vi familietid på høyt nivå.

Men, sånn av og til får jeg tid til å få gjort noe. Har igrunnen hatt ganske mange halvferdige LO'er liggende, men nå ser det ut til at de begynner å bli færre. Her er en jeg hadde med i element konkurranse på scrapping.no, og jeg kom på en 2. plass, så det er jeg godt fornøyd med.....takk til alle som stemte.


Atter en gang er det helg, og atter en gang har jeg suset rundt ihuset som en virvelvind og unnagjort masse husarbeid, ja faktisk så og si alt som jeg hadde tenkt å gjøre er gjort. Ungenes rom er støvsugd og ryddet, badet er vasket, gangen er støvsugd og ryddet, stuen og lekerommet likeså, kjøkkenet er ganske så "sterilt" så nå gjenstår bare litt klesbretting..... Egentlig ønsker jeg meg en maskin som både vasker, tørker, bretter OG legger på plass....hihi, men det finnes vel ikke antar jeg..hihi...

I alle fall, jeg ønsker alle sammen ei herlig helg,
for det vet jeg nemlig at vi skal ha!!

6 kommentarer:

Trollemor sa...

Og her driver damen også med husarbeid- Skal bare vet du... Men, jeg ville egentlig bare innom og ønske deg og dine en riktig god helg!
Klem til deg.

og du- Den eple loen, kjempefin! (og deler av den mener jeg å ha sett på papirfesten?)

tangent sa...

Herlig LO du har laget! Stilig med epledetaljene. Liker godt stilen din, og at du klarer å kombinere flere bilder og en del tekst.

Madam sa...

Så flott LO! Minner meg på at vi går mot lysere tider og en varmere årstid :-)
Er på besøk her inne til stadighet og henter litt inspirasjon og hver gang så blir jeg helt betatt av de nydelige barna dine. Og tenk snart har du en skolejente i huset. Det blir stas :-)
Ønsker dere en fin helg!
Klem.

Solrunn sa...

Godt nytt år 2009!!
Kjempe flott LO;)

Det ligger en adward til deg i min blogg;) Håper du vil ha den!!

Ønsker deg en strålende helg;)

Anne sa...

Denne eple lo'en var jo bare så herlig Elisabeth. Her fikk du rett og slett min stemme.Likte alt ved denne jeg og så var det så herlige bilder.

Tilbake til scrappingen og tiden som du beskriver så er heller ikke jeg kommet igang med scrappingen iår. Har liksom ikke tiltak til å komme igang etter julen. Så jeg må nok snart få meg ett spark bak å komme igang.

Ønsker dere alle en videre god helg.

Vibeke sa...

Kjempe flott LO - herlige farger:)