torsdag 22. januar 2009

og jula varer helt til påske...+ award og utfordring

...nei det er ikke sant, nei det er ikke sant, men likevel så må man scrappe....
Jaja, man kan jo være i det lyriske hjørnet når man tar livet med ro slik jeg gjør for tiden. Vel, så får jeg i alle fall scrappet litt, og her er to jule-LO'er, rett og slett en hel masse desemberbilder og litt collage.
Denne her er laget ut fra ei skisse jeg fant hos penicillines og jeg kjente det rykket i scrappelysten og da ble det gjort.



Denne andre her startet jeg på når jeg var i stavanger på papirfest i november, og siden har den ligget halvferdig, så, inspirert av meg selv og collagen på første LO, så kjørte jeg videre i hui og hast og unnagjorde denne også .....så nå gjenstår bare en slik en til den tredje ungen.....hihi


Vel, torsdag i dag, og mens jeg kikker her på alle de koselige tilbakemeldingene som er av kommentarer så ser jeg jommen meg at Livy har gitt meg både award og utfordret meg litt i bloggen sin ....luringen... ;o) tuuusen takk skal du ha...



The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to

Fem ting jeg er avhengig av:
- Familien min
- Fotoapparatet mitt
- Scrappingen
- Vennene mine
- Sang og latter
og utfordringen i tillegg er som følger at jeg skulle svare på noen spørsmål i tillegg, ja den tar jeg på strak hånd... :o)

4 favorittprogram på TV:
- CSI
- LOST
- Senkveld
- hmmmm, blackout hihi

4 ting jeg gjorde i går:
- lærte mannen å lage kjøttkaker
- scrappet to LO'er
- vasket endel klær
- tok livet med ro

4 ting jeg ser frem til:
- å bli ferdig med den skiftesaken som vi ufrivillig er dratt inn i
- å bli litt mer mobil enn hva jeg er akkurat pr. dags dato
- å få sendt inn søknad om barnehageplass til guttene
- å få unnagjort Victorias øyeoperasjon til våren

4 favoritt restauranter:
- Jensens Biffhus på Aker Brygge
- Big Horn steakHouse
- Dolly Dimples
- italienske restauranter

4 ting på min ønskeliste:
- Nytt objektiv til kamera, canon EF 50 mm f/1.8 ll
- ekstern blitz til kameraet
- Vennlighet, respekt og harmoni
- scrappesaker, finnes alltid noe nytt å ville ha...
Jeg sender denne videre til 5 nye og de heldige er....



8 kommentarer:

Irene sa...

Så fine jule-LOer du har laget. Flott med mange bilder.

Merethe sa...

Tusen tusen takk, så koselig. :D
Skal gjøre noe med det i kveld.
Ha en fin dag videre.

Nina`s Rosa verden sa...

Så fine jule loèr!! Den siste drar jeg kjensel på ja ( hi hi) Flink du er som har gjort den ferdig.
Skjønner godt at det var moro å scrappe den første, for den var uuuutroli nydelig!!!
God helg til deg og dine, og takk for koselig hilsen i bloggen min:-)
Klem!

UlrikaT sa...

Takk så mye for din kommentar i min blogg! Så fantastsikt fine LOs du har laget! Så stiligt oppsett det var på den første der bilderne var formet som ett juletre.

Marle sa...

Tusen tusen takk en utrolig flott kommentar i bloggen min! Den varmet!! Tenk at jeg inspirerer?!?! Kjempe koselig!

Nå har jeg tittet rundt i bloggen din her også. Utrolig mye lekkert! Hit kommer jeg igjen!!

Klem Marle

Anita sa...

Alltid kjekt å titte innom bloggen din! Likte veldig godt juletreoppsettet på jule-LOen din!

Har forresten noe til deg på bloggen min ;-)

Ingunn sa...

Flotte jule-LO'er!

Anonym sa...

flotte jule lo'er med teksting. kjempe ide å scrappe førjulstiden med baking, pynting osv
du gir meg masse inspirasjon når scrappelysten ikke er helt på topp