torsdag 15. januar 2009

En litt "gammel" en fra i fjor

Ja, denne her ble laget i fjor, tenk det, sååå gammel, men ikke utlagt enda. Var til scrapliftkonkurranse fra romjulen hos scrapping.no....og ja, motivet er jo ikke annet enn min herlige lille frøken som da på bildet er akkurat 4.5 år ...herlig hun er.


Dagene her hjemme for tiden er fulle av forandringer og all verdens spenning, glede, og takknemlighet, de som vet om det - de vet om det, og de som ikke vet noe om det, vel de vet ikke noe om det...hihi.... men det går så fint alt sammen!!! June, Marit og Gry "rasket meg totalt over" i dag, og jeg er helt overveldet over generøsiteten altså.....godisen er tom, bladet er lest og resten skal nok få ben å gå på det også....hihi..takk kjære dere.

Vel, da gjenstår igrunnen bare for meg å ønske alle en herlig dag videre.....

8 kommentarer:

Hege sa...

For ei flott jente på en herlig LO da. Og så store og flotte gutta deres blir Elisabeth.
Men nå blir jeg nyskjerrig da...hva skjer hos dere om dagen? kommer det flere?

Anne sa...

Så herlig side du har laget her. Ren og pen som vanlig.

Ønsker deg en videre god uke, og håper at alt er fint i heimen :-)

Jorunn sa...

Hmm, du må jo ikke snakke sånn i gåter da, jeg blir jo så nysgjerrig!! :D

Nydelig LO, ren og lekker! Håper du får en fin helg :)

Livy sa...

Heisann!
Nååå ble jeg nyskjerrig altså!!

Så fin LO av Victoria, hun er så skjønn!

Tusen takk for koselige ord hos meg! Ja jeg ble visst plutselig leder for det, men jeg tror det blir bra! Vannkoppene begynner å tørke inn både på Signe og meg så nå ser det bedre ut;-)

Hvordan går det med kjøkkenprosjektet forresten?

Ønsker deg en fiiin helg!
Klem, klem

Vibeke sa...

Så lekker denne er!!:) Dine Loer blir så rene og flotte - nydelige:)

Jane sa...

Kjære kjære venn..

Jeg fikk ikke ønsket deg lykke til, men har tenkt på deg hele tiden.. Håper alt er bra med deg..
Gla' i deg vet du..

Storklem

Malin sa...

Kjempekoselig LO! Liker så godt de enkle Loene dine, med mye tekst! Du er så flink til å dokumentere det som skjer med ord!

Det ligger en award til deg i bloggen min forresten!

Anonym sa...

kjempe fin LO.
gla i deg