tirsdag 9. desember 2008

Jada, jada, jada....trege jeg...

jeg er så treg til å få i gir til tider at jeg skremmer meg selv.....Ikke hjelper det å smøre maskineriet heller, for når ettermiddagen og kvelden lir på, så er jeg tom for strøm på batteriet, og laderen er langt utenfor mils omkrets.

Merkelig nok, så er jeg "dritt lei av å ta bilder, dritt lei av å ligge på etterskudd med bildene, og dritt lei drittsure unger..."..hihi..... neida, men jeg kjenner at jeg er i en tørkeperiode i scrappingen, lurer på om jeg har mista meg sjæl...hehe ;o) Nå vel, misforstå meg rett, lei av å ta bilder blir jeg jo ikke men så langt i desember har jeg "bare" tatt 200 stk, og normalt så bruker jeg å være på ca 400 på denne tiden i en mnd......men men.....går seg nok til...

I går fikk Victoria kalenderlapp hvor det stod at vi skulle på teater, vi så "jul i skomakergata" og det var kjempegøy, både for liten og for stor. Ellers har vi endel slike herlige aktiviteter som vi skal drive med nå om kveldene før jul....herlig det egentlig...og det meste av julebakst er ferdig, dvs, det jeg har laget er det vi spiser, og mere gidder jeg ikke lage opp...

Ingenting nytt å legge ut her egentlig, bortsett fra en LO som var med i siste nr av ViScrapper, og ja, jeg liker jo tanken på en ny slik høytid, så jeg kjenner det rykker litt mens jeg skriver at jeg har lyst å scrappe, men når jeg får tid til det, ja det er en annen ting egentlig....


Vel, da gjenstår det å ønske alle og enhver en herlig 9. desember

3 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Vi skal på teater idag og se Jul i skomakerata. Håper vi blir like fornøyd.

Og du, jeg har ikke tatt et eneste bilde i desember enda jeg. Slik er det bare. det går opp og ned med slikt og.

Linda sa...

=) flott layout!
har ikke tatt mange bildene i desember jeg heller faktisk, 26stk bare *lol* og det er til julekortbilde hehe ;)
fortsatt flott uke videre

Maya sa...

Så koselig å gå på teater før jul.....lurer litt på om vi skal ta en tur på Reisen til julestjernen...men det er ikke før i romjula da. Utrolig fin side...skikkelig lekker og delikat!

Jeg gleder meg til jul!!!