mandag 1. desember 2008

I dag er det 1. desember,

alle store og små, åpne lukene nå, det er første desember i dag...... (jada, litt påvirket av amalies jul, til tross for at det er jul i blåfjell som egentlig går i år) Og dermed må jeg jo vise frem herlige nissejenta mi som gikk i nissetog her om dagen...


Ja, så har nissen igjen vært her og hengt opp kalenderen i natt, og inni kalenderen har vi endel aktiviteter som vi skal gjøre, så istedet for å skrive en lapp eller annet, så har jeg scrappet utav emballasje til dies og knapper aktivitetene.

Ja, det ble gjort litt hurtig her en kveldstund før jeg skulle ta til å pakke inn de 24 tingene, så de ble litt hastom-heistom, men lell, godt brukandes. Har på fremsiden skrevet hva vi skal gjøre, og på baksiden har jeg brukt elementer knyttet til aktiviteten siden hun ikke kan lese enda....

Tenker nok at til neste år blir det enda flere aktiveter, gjort på samme måte siden guttene da også skal ha kalender, noe de ikke skjønner stort av i år uansett.

Vel, ha en fin fin 1.desember, jeg gleder meg allerde til i morgen, for da kan jeg åpne pose nr.2 i kalenderen min fra papirloftet........i dag fikk jeg herlige hvite blomster...yey...

1 kommentar:

Solrunn sa...

Ååååå så utrolig søt nisse jente;)
Og den kalenderen er jo kjempe flott da;))