lørdag 27. desember 2008

Det scrappes jo litt av og til da...

Vel, fordi om det er et evig sodoma her på kontoret, så skyver jeg ting tilsides og scrapper litt inni mellom. MEN, nå har det seg sånn at jeg sparker meg selv bak til å få unnagjort noen ting her på kontoret, og nå skal det systematiseres, så DA skal det nok bli andre boller.

Men, tilbake til det som scrappes, vel, LO'en her var vel egentlig tenkt til ViScrappers neste utgave da, siden de skulle ha noe med søm, knapper osv.....men, jaja, så konket skriveren i siste sekund før fristen gikk ut, og ja, da ble det ikke noe av det da.

Lagde også denne her spissposen til Maya før jul, 5 pk med melkeruller er oppi, og det er vi moderatorer på scrapping.no som stod for "spøken" til henne, ingen avslørelser før hun åpnet på julaften, og med litt diverse "tåpelige" men morsomme instrukser for hvordan pakken måtte håndtreres i forkant.....

6 kommentarer:

Merethe sa...

Flink du er. Og jeg hadde virkelig sansen for de godteposene du har laget altså. Tror jeg skal herme litt til neste gaverunde i barnehagen he he.
Håper julen har vært super for dere.
Juleklem fra Merethe.

Maya sa...

Utrolig lekker LO...herlige farger på den og masse fine detaljer....og det store bildet var jo helt herlig!

Spissposen er åpnet i dag - de smakte fortreffelig...hehe. Tusen takk nok en gang :-)

Broggis sa...

De godte posene var fantastiske *ler*
Elsker de rene flotte LOene dine! Og for noen herlie bilder <3

Hilde sa...

Oi så fine de spissposene var. Oppfinnsomt! Godt nytt år!!

Gunn-Hege sa...

Disse ku-rukene skulle jeg med glede ha spist ja!!
Så utrolig kreativt!!

Vibeke sa...

Så gode de kurukene så ut da:) hihi!! utrolig fint med det hvite på bokstavene så det ser ut som snø og istapper:)

Likte også veldig godt LOen din - herlige farger!!