mandag 3. november 2008

Herlige november...

November betyr bursdager her i huset, først ut er Victoria 8. november, så kommer guttene 18. november, og så er det meg den 26. november. Men vi gjør det nå enkelt og bare har ett familieselskap da, for vi har da andre ting enn å stelle istand selskap hver helg i november..hihi.

Har hatt ei herlig helg på papirfesten i stavanger i helgen, og jeg er oveveldet over hvor mange fantastisk flotte damer det går an å bli kjent med på en så flott helg. Jeg er helt imponert over hvor gøy man kan ha det sammen, hvor lite effektiv jeg kan være når jeg er med så mange andre flinke damer, og hvordan jeg bare nyter å være sammen med så mange flotte damer! Jeg er full av inntrykk og full av glede til neste gang, for jeg håper virkelig det blir ei neste gang. Tusen takk til alle sammen som var med og gjorde dette til tidenes beste helg på ei lang lang stund . En blomst til alle og enhver som satt på langbordet sammen med oss i enden av salen.....det var en opplevelse rett og slett...

Mannen min, min kjære skjønne herlige skatt, han har jobbet og stått på som bare det på kontoret vårt, og nå er det ikke mye som gjenstår der nei....du verden så flott og greit det blir der som kombinert bod/kontor! Gleder meg mye til å få opp tingene mine igjen, for jeg kjenner at jeg er litt lost når alt står stablet i kasser og ikke er der hvor det skal være..hihi. Bilder kommer siden etterpå når den stasjonære pc'n kommer på plass igjen. Turen til stavanger sørget jo for at jeg måtte innom på ikea også da, og bilen ble full med mine varer, Trollmor sine varer, scrappesaker, og litt overnattings-ting....bare litt, for mesteparten var jo ikea-shopping og scrappesaker....Oddbjørg min venn, takk for din gjestfrihet, du er den beste knuppen...love ya...

Vel, sola skinner, og det nærmer seg lunchtid for de tre barna mine, så er det leggetid for de to minste, og etterpå må vi nok ut i sola en tur....i formiddag har vi bare latet oss..hihi....herlig med slike morgener også da... :o)

ha en herlig dag alle sammen, det er mandag, ny uke nye muligheter

13 kommentarer:

Eli sa...

Det var virkelig koselig å hilse på deg - du med alle de fine bildene vet du ;) Herlig fotoshoot - og mye annen kos. Vi kommer garantert tilbake og uroer Stavanger neste år også!! Sees da sant?! :) Klem, E

mo9ca sa...

En stooor bukett til deg også Elisabeth, for at du gjorde helgen til det den ble! Du er herlig rett og slett!! Gleder meg alt til neste gang vi sees, som ikke må bli for lenge til :)

*klem*

Trollemor sa...

Tusen takk for en fantastisk helg Elisabeth. Takk for at du ville være privatsjåfør og hadde plass til mitt utstyr samt noen "få" lys fra IKEA. Det har virkelig vært utrolig kjekt å bli bedre kjent med deg, og håper det ikke blir ett helt år til neste gang vi sees.

Klem, Inger

Nina`s Rosa verden sa...

Takk for hilsen i bloggen min, og takk for at du var med på å gjøre helgen så koselig! Jeg har virkelig kost meg masse, og har mye å fordøye i dagene som kommer!
Helt herlig treff var det!!!
Håper det ikke er altfor lenge til neste gang vi sees!
Klem, Nina:-)

Linn sa...

Takk i like måte - for en flott helg! Hyggelig å hilse på deg igjen, så håper jeg det blir enda mer skravling neste gang! Du er en super scrapper, og veldig hyggelig!

Vibeche sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min og for en herlig helg. Holdt på å le meg ihjel av dere skøyejenter.
Digger de bildene og sjekk ut bloggen min for jeg har noen herlige bilder av deg og Inger :D
Gleder meg allerede til neste papirfest.
Klem

Wenche sa...

Høres ut som du har hatt en flott helg.

Ønsker deg ei fin uke :-)

Trisha Ladouceur sa...

So nice to have met you IRL this past weekend:) I had a great time in Norway, thanks to you and your friends and I look forward to hopefully being able to return one day soon:)

Keep in touch and Happy Scrapping!!!

(((HUGS)))
Trisha

Siv sa...

Merker at jeg hadde det for travelt på papirfesten, fikk jo ikke hilst på deg skikkelig jo. En flott helg var det, tror jeg må bli flinkere til gi slipp på mamma/ husmorrollen, og kose meg hele papirfesthelga- for ta det neste år, for det MÅ bli neste år og.

Nina`s Rosa verden sa...

hi hi hi....
Må takke for båndstumpene jeg da...:-)
Tusen takk!!!
De gjorde susen altså!!!

Siv sa...

Jeg får gratulerer familine med bursdagsmåned da. Tenker mannen føler seg utenfor som ikke har bursdag i november- men får kanskje feire litt farsdag for han.

Takk for at du titten innom bloggen min, er jo bare så gøy å blogge og titte i andres blogger, som et innblikk i deres liv.

Hege sa...

Ååå - høres ut til at dere har hatt en fortreffelig helg. Si meg; Trondheim ligger midt i Norge og likevell skjer det aldri slikt her. Hmm...noen må kanskje ta ansvar;-)

Grattis med bursdagsmåned.

Klem
Hege

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色