onsdag 26. november 2008

Happy b-day....

31år i dag.... det er visst det magiske tallet i dag..26.november 1977 det store hendte, kl 00:02 så jeg nattens lys..... Skal lure på ha jeg skal gjøre i dag da mon tro, veeel, tidlig kl 05:45 fant guttene ut at det var på tide å starte dagen, så tenkt så utgjort, og vi måtte stå opp. Victoria ville ikke bli levert av pappa i b.hagen, så hun sørget for at jeg skulle gjøre det. Vel, det er vel bare å innse at dagene hvor man ble "satt på pidestall" den dagen man hadde bursdag er talte. For etter at jeg nå har levert Victoria i b.hagen, så skal guttene ha sitt resten av dagen, og når mann og eldstejenta kommer hjem igjen, så står nok middagen på bordet. Så må mor ut og handle mat til husholdningen, så er det leggetid, og så er dagen over.....hihi....For ikke å glemme at jeg oppdaget at guttene ikke hadde flere strømpebukser i kommoden, så det blir nok litt klesbretting på meg i kveld også, et par tre kurver vil jeg anta at venter.....

....men vil man egentlig bli satt på pidestall? Jeg som lider av ganske temmelig høydeskrekk synes igrunn det er greit å gå her ned på gulvet jeg. Har ikke behov for å være høyt til strå faktisk, jeg blir så fort svimmel da. Trenger man egentlig noen gaver? Er forsåvidt gave nok i seg selv at jeg får morgenkos av ungene, at de faktisk samarbeidet når pysjamasen skulle av, og at jeg får ett takk fra ungene når jeg gir dem frokost. Jeg vet at det blir en fin gave til middag, for da får jeg alltid høre at maten er god, fra både mann og barn. Det er vel sånn, at de største gleder i livet, de kan man ikke ta på, men faktisk må man kjenne de i hjertet, og jeg kjenner så virkelig mange gleder i hjertet. DET er gaver det, for ingenting kan kjøpe gleden, den må man finne selv og sammen med de man har kjære.....

Jeg håper alle og envher får en herlig dag, fylt med glede, kjærlighet og harmoni med alle dere har kjære.....kos dere i dag, det skal jeg gjøre

og på tampen av innlegget sjekk ut bloggen til salte en bloggcandy ligger der...

12 kommentarer:

Eli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eli sa...

Gratulerer med dagen :) Klem, E

Kiki sa...

Gratulerer med dagen Elisabeth! Og ja, det var nok den ekstra gode klemmen og bursdagssangen fra barna som varmet mest her om dagen ;)
Ha en strålende dag med samarbeidsvillige barn :)

Solblomst sa...

Gratulerer med dagen. Håper dagen din blir fin. :)

Camilla sa...

Stor bursdagsklem fra meg!! Håper du får en fin dag, slik som du vil ha den! Jeg synes ikke om så mye oppmersomhet selv, men synes det er en fin anledning til å samle venner og kjente for litt uhøytidlig mat og godis:9

Catrine sa...

Gratulerer med dagen!!! *klem*

Merethe sa...

Gratulerer så masse med dagen.
Som du selv skriver så er det ikke de tingene av matrialistisk art som betyr noe, men den gode klemmen, de gode ordene og takknemlige blikkene fra mann og barn ved middagsbodet osv som betyr noe. Nye dagen, kos deg med familien og husk at hver dag er en fest, i dag er det din fest. ;)

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med dagen din idag min venn!!
Som du sier så er de små tingene de største gavene i livet. De som virkelig betyr noe!!
Jeg håper dagen din idag blir fylt med mange sånne små øyeblikk!!
....og du, vet du, at den største gaven i livet er at du har evnen til å SE at det er de små tingene som er de største!!

Ha en fin dag!!
*bursdagsklemmer*

Inas lune hjørne. sa...

Heisann du!
Tenk at du er 31 år alt. Snart når du meg igjen. *LOL*

Gratulerer så mye med dagen, håper du har hatt en fantastisk dag sammen med familien din.

Klem

Solbjørg sa...

Gratulerer med dagen!

Solbjørg

Vibeche sa...

Gratulerer så mye med overstått :)
Håper du har hatt en flott dag med alt du måtte ønske deg.
Bursdagsklem fra meg

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色