onsdag 22. oktober 2008

Skjønne bakejenta vår..

oppgave to til krigen er unnagjort, og jeg kriger meg videre til neste runde.....Det er altså på scrapping.no
det foregår litt krig, 2 stk blir stemt ut hver gang, eller dvs, de med færrest stemmer må forlate laget. Jeg er på lag 9 og vi har kalt oss G(9)ale scrappere...hihi...får det jo aldri mer morro enn man lager selv.

Vel, her er oppgaven jeg leverte, det var en scraplift, og her er mitt resultat.

Teksten som står er " 9.desember 2007, vi baker pepperkaker. Tross i at det bare er 3 dager siden bestefar døde, så må vi gjøre det vi kan for å ha julens magi, spenning og glede tilstede. Det er vasneklig, men vi vet at bestefar ville at vi skulle kose oss, og det skal vi prøve på. Du koser deg i alle fall, og det gleder oss, og pepperkakene, de var kjempegode -nam-nam"
Og ja, alt som er tatt av bilder fra den tiden i fjor er vanskelig å gjøre noe med, men jeg må jo bare, en etter en LO så må jeg gripe de fatt, for det er minner i vonde minner også.

7 kommentarer:

CamillaE sa...

Tack för din härliga kommentar på min blogg. Jag blev jätteglad. Nu har jag kikat lite i din blogg. Du använder underbara färger och detaljer på dina layouter och kort. Tack för inspirationen och på återseende! *kram*

Inas lune hjørne. sa...

En skikkelig herlig juleside!

ninabakke sa...

Herlig LO

Vibeke sa...

Flott juleside!!! :)

Merethe sa...

Så fin liten bakerjente. Fine minner til tross for vonde minner.

Anne sa...

Denne lo'en fikk min stemme. Her får man virkelig julestemning av å se Victoria baker. Må nok kjøpe det pepperkake mønsterarket jeg også til slike bakebilder.

Skjønner at det er tungt å scrappe dise bildene som igjen minnner om din far. Men samtdig så er det kjekt å se at dere også har kost dere i jula.

Ja nå er det ikke lenge til papirfesten og jeg gleder meg virkelig til å hilse på deg og treffe deg sånn ordentlig. Jeg kommer til å rope ut: HALLO SØRLANDET hehehehe

Lise Mariann sa...

Det må være tungt å scrappe slike bilder som minner en om noe så vanskelig, men samtidig også litt godt å få det dokumentert og bearbeide det litt ekstra gjennom scrappingen.

Utrolig fin LO forresten. Du er så flink til å scrappe sarte farger uten at det blir blasst slik det alltid blir når jeg forsøker meg på det. Nydelig bilde også. Victoria er hjo bare så søt!

PS: En liten hilsen til deg i bloggen min.