onsdag 1. oktober 2008

Skikkelig høstfølelse....

Jeg synes det er så deilig med høsten, når man endelig kan sitte inne om kveldene med god samvittighet og fyre litt i ovnen, tenne lys og bare kose seg. Men, nå foretrekker jeg jo høsten fremfor alle de andre årstidene da......ja, til og med fremfor sommeren :o)

Guttene her er skikkelig forkjølte, og det er ikke bare bare. Hoster og harker om hverandre og nesa renner i fritt fossefall. Er vel det som kalles den typiske høst-forkjølelsen det...

I dag skal jeg ha Perfect Home party her hjemme, og det ser ut til at vi blir en ca 10 stk, så det blir jo kjempekoselig, men hva i alle dager skal jeg finne på å servere mon tro? Kake? Salat? varmt? kaldt?....hmmm, tenke tenke.....skal nok finne på noe ja...

Synes dette bildet av Victoria ble så fint, tok det i kr.sand på søndag når vi atter en gang hadde oss en tur i dyreparken. Ja, det har jo blitt noen turer der da, og kommer nok til å rekke enda noen stk vil jeg tro.......


Ha en fin fin dag alle som en, her regner det tordivler i dag....skikkelig innevær.

ps, er baaaare 2 mnd igjen så er det 1.desember...

4 kommentarer:

Siv sa...

Seriøst, 2 mnd. igjen til 1 desember, skrekk og gru. Eksamen og bursdagfeiring nærmer seg for meg da. Flott bilde av Victoria, dyreparken hørtes gøy ut, vi får dra til sommerne, i år var første gang vi ikke var. Har hvert to ganger før det og Synniva stotrivs jo, snakker fortsatt ikke om annet enn at hun vil i dyreparken igjen og se Kaptein Sabeltann og slikt.

mo9ca sa...

Så skjønt bilde av lillesnuppa!! Hun er jo alltid så søt :)

Kose dere ikveld da, Perfect Home... kan bli fattig av sånnt *lol*
Og ang hva du skal servere så anbefaler jeg Oddbjørgs Kyllingsuppe *nam* - enkel å lage og metter mange!!
God bedring til småttisene, høstforkjølelser kan være noe herk!!

Ha en super dag videre min skjønne!
*klem*

Lise Mariann sa...

Så stor og fin jente! Og så innmari lik mammaen sin da! :)

Høst i Trondheim også. Her er det jo pent vær, men iiiiskaldt. Jeg hutret meg hele veien til jobb i dag. Tror nok jeg snart må begynne å kle meg mer vinterlig.

Hege sa...

Høsten er deilig den!! Det er min favorittårstid også. Det er så fantastiske farger ute. Røde og brune nyanser som går over i orange og gult! Herlig!!
Bildet av Victoria var jo bare helt nydelig!!
Heldig dere som bor så nærme dyreparken i grunnen. Jeg syns det er så fint der. Har vært der bare to ganger da, men falt for den ved første besøk!

Ha en fortsatt deilig høstkveld!

Klem