fredag 24. oktober 2008

Nye gardiner, ommøblering og endelig helg...

Ja, etter at møblene i stuen ble malt hvite, så fant jeg jo ut at jeg måtte ha nye gardiner også da, og så tenkt så gjort. Så har jeg i lange tider vært møkk lei av alle møblene vi har hatt her i stua, så den ene reclinerstolen funket ikke som recliner lenger, og havnet på dynga, og jeg synes resultatet ble luftig og ledig.



Det er helg, det er fredag, og guttene skal faktisk i natt sove hos farmor og farfar'en sin, og for å si det sånn, det er etterlengtet tid vunnet sammen med Victoria, så i kveld skal vi ha det bare koselig, og lage hjemmekino har vi tenkt. Skal ikke bli vondt nei å bruke tid med den herlige jenta vår.

her er et bilde av meg og mine herligheter tatt på en liten skogstur vi hadde.....

Ellers, åh, det er bare ei uke til avreise til Sandnes, til Papirfesten....er 100 stk som er påmeldt og det er fullt nå. Jeg skal ta et LO kurs fra MME med julekolleksjonen dems.....booombe...neida...hihi ;o)

Ellers er det så koselig å se at så mange foreløpig har slengt seg på Julegave-blog-candy'en jeg har satt til liv..... (må forøvrig si at bildet av pakken har jeg funnet på internett, men jeg lover at gaven skal bli tilsvarende lik utseendemessig ;o) Og hvem som helst kan jo slenge seg på her, om man har lyst å ha litt scrappeting under juletreet...så hvem vet, kanskje det blir akkurat DEG!

11 kommentarer:

Nora sa...

Den stua deres er bare lekker :)
Har dere malt den skjenken til høyre for sofaen også (på bilde 2)

Tror jeg å sette igang med noen maleprosjekter her også.
Takk for titten!

Inas lune hjørne. sa...

Så flott det er hos dere! Og jammen er du effektiv! Kos dere i kveld sammen med Victoria.

Anne sa...

Så koselig dere har fått det i stua og jammen meg var det ryddig :-) Alltid kjekt å fornye seg litt. Jeg har et stort maleprosjekt her i gangen men det blir nok ikke tatt før etter jul. Blir rett og slett for liten tid nå før julestria setter inn og da orker jeg ikke å trø rundt i malingsspann.

Koselig skogsturbilde av dere sammen.

Ja nå er det bare en uke igjen til papirfesten. Skal bli kjekt å hilse på deg.
Ønsker dere alle en riktig god helg. Nyt det ikveld da med bare store snuppa hjemme.
Her blir det også avslapping ikveld med skal vi danse og senkveld :-)

Livy sa...

Heisann!
Så utrolig fin stue dere har - ser vi liker de samme fargene:-)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min! Kos deg supermye med din Vakkre Victoria i kveld! Og ha en flott helg!

Mange klemmer fra Livy

mo9ca sa...

Så lekkert det har blitt med nye gardiner!! Kjempeflott rett og slett!!

Gledergledergleder meg til å treffes igjen om en liten uke!! Det blir bare helt superduperkjekt!!!

Helgeklem fra meg
*klem*

Camilla sa...

Lys og lekker stue ja! Synes den ser veldig romslig ut. Kose deg med Victoria i dag da, hun gleder seg sikkert kjempemye:)

ellas sa...

Så lunt og lyst og fint du har det. Kanonflott med nymalte møbler og nye gardiner!!

Ønsker deg en flott kveld med Victoria!! Hørtes kjekt ut med alene tid med elstemann:-)

Takk for koselige kommentarer i bloggen:) Du virker like nydelig på innsiden som du er på utsiden!!

-ae-

Linda sa...

Hei :)
''snublet'' ober bloggen din via en av mine blogg runder :)
Og HER var det utrolig mye flott å se, jeg har sett gjennom alt! *jepp* :)
Og elsker korta dine også, og du har en nydelig stil på layoutene dine syns jeg :)
Jeg er og forresten med i scrappekrigen :) jeg er på lag 7 (syvende himmel) og jeg heter scrappelinsal ;)
syns du har løst oppgavene deres helt utrolig bra! :)

takk for titten
klem

jfmarcelo sa...

Hola:

Acabo de ver tu blog.

Espero que visites mis blogs, son fotos de mi pueblo, de España y de Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita

http://blog.iespana.es/jfmm1

http://blog.iespana.es/jfmarcelo

donde encontrarás los enlaces de todos los blogs.

UN SALUDO DESDE ESPAÑA.

Solrunn sa...

Stua de er jo bare så lekker da, virkelig innbydende;))

Og nydelig barn du har, skjønner at du skal kose deg med datteren din;) Håper dere har hatt en strålende kveld;))

Kos deg videre!! Gleder meg til å se stua de ferdig til JUL, hehe;))

ninabakke sa...

Kjempe lekker stue!