søndag 26. oktober 2008

Noen nye LO'er

Var med på en utfordring på å bruke gammelt stæsh, og her er mine siste tre LO'er...

Dette er egentlig utfra en skisse, og jeg likte den ikke i det hele tatt, men tenker nok at jeg må føre på litt på toppen, så blir den nok bra...

Et annonseoppsett ble utgangspunktet her på denne LO'en, og den ble klæshet sammen på "no time"

og mine to herligheter da, de aller minste som ikke er så små lenger, de er nå bare enn dog så nusselige at jeg får helt dimpen når jeg ser på dette bildet......


Holder på å pakke her jeg sitter på kontoret og prøver å pakke til papirfesten som jeg skal på neste helg, og det er sannelig ikke lett egentlig...driver og rydder her samtidig, for ja, kontoret skal få et ansiktsløft, og litt mer plass. Skal rive veggen som er til boden, og slå sammen rommene slik at det blir mer plass til både ting og tang, og forhåpentligvis en unge eller mann også her inne om det trengs.....hihi.... så å rydde seg bort og ut av et sååå viktig rom, det er ikke lett det *lol*

Ha en fin søndag alle som en, her er det ruskevær, og vi skal snart avgårde på søndagskole Victoria og jeg, så får vi se hva resten av dagen bringer med seg....klem

3 kommentarer:

Anne sa...

Skal si du er effektiv på å bruke gammelt stæsj. De var vireklig fine alle 3 syns jeg.

Ja nå må du bare pakke til papirfesten får nå begynner det å minke på dagene. Tenkte at jeg skulle sette meg ned ikveld jeg også å begynne å forberede litt med litt skisser eller scraplifter. Tar sin tid å finne frem bilder og ting og tang så jeg må jo bare begynne jeg også.

Ønsker dere en videre fin søndag.

Livy sa...

Heisann!
Så effektiv du er da! Så artig å få større scrapperom!!

Så koselige LO'er du har laget. Du er så utrolig flink! Jeg scrappet litt i går kveld jeg også, og jeg sliter veldig med å bruke gamle ark og stæsj altså - og det må jeg jo bare gjøre for jeg har MASSE!!

Koselig med søndagsskole da, Victoria og jeg skulle egentlig avsted i dag vi også, men hun som skulle ha søndagsskolen var på leir så da ble det ikke noe i dag.

Ønsker deg en kjempefin søndag!
Klem fra Livy

Livy sa...

Heisann!
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min:-) Ja det er så herlig med disse magiske øyeblikkene!!

Marsmellowsene er en sikker suksess! Og så enkle å lage!! Jeg bruker koke sjokolade med 70% kakao(det er det som er lettest å jobbe med). Smelter det i vannbad eller i mikroen. Når sjokoladen er flytende er det bare å sette marsmellowsen på pinne og dyppe sjokoladen - bruker en kniv til å smøre den utover. Pynt med hva du vil, men gjør det før sjokoladen stivner ;-)

Victoria kommer til å bli såååå fornøyd tror jeg:-)
Klem