tirsdag 14. oktober 2008

Min "nye" gutt.

Tenk, i dag fikk Fredrik brillene sine. Og vi fikk en ny gutt, både liten og stor må venne seg til at han har fått disse, og de er der for bli. Er litt usikker på om det er "rette" brillen til han i fasong etc, men jeg har null peiling, så veien blir til mens den gåes på, så det er jo ikke værre enn å bytte om vi ikke blir fortrolige heller da....

Vi var veldig spent på hvordan det hele skulle gå. Forberdte oss på det værste men håpte på det beste. Jeg tok opp Fredrik etter luren sin i dag, og lot William sove litt til. Satt med Fredrik på fanget, og tok frem brillen, tok de på, og fant frem ei bok jeg vet han liker godt.....og gutten, ja, han så rundt seg og hadde et merkelig smil rundt munnen :o) Etter et kvarter gikk vi og våknet broren, gikk til b.hagen for å hente storesøster, og har vært ute og lekt masse i hele ettermiddag. Kun 3 ganger har brillen vært av..... og William, han har latt brillen få sitte i fred, har ikke brydd seg katta med den......*bank i bordet* Så, konklusjonen er at dette så langt går bra...yey.. Må til byen i morgen igjen å stille den litt ser vi...sklir litt ned på nesa så han kikker litt over til tider..hihi, luringen....


Og mine runder med meg selv, vel, de må nok gåes enda en gang eller fem, men jeg kjenner nok at jeg senker skuldrene litt etter litt.....etter litt.

slik et smil gikk har han gått rundt med store deler av dagen i dag....skjønningen...

14 kommentarer:

nabon sa...

Sååå fin "ny" gutt du har fått!!! Syntes han ble skikkelig kul jeg!!!

-og bildene ble også bra!!!

Fenris sa...

Så stor han plutselig så ut! Og så søøøøøt.....
Var sikkert som å få en ny verden for han, så flott at det har gått så fint nå helt i starten.

Fantepie sa...

Ikkje rart guten smiler veit du... no ser han sikkert godt mange ting som var litt tåkete før!
Han blei jo knallfin med brillene også da!

Kine sa...

Åh så nydelig han er med briller <3
synes de brillene var veldig like de min gutt har, er det easy flex?
hvis ikke så anbefaler jeg disse.
Vi hadde "vanlige" briller som de første brillene, men som alle små så herjer jo min gutt litt og, og det tok ikke lang tid før disse var veldig skjeve.
men med easy flex så kan man bøye litt mer på dem, og de holder mye lenger, i allefall innbiller jeg meg det:)

Og du har vært veldig heldig så langt da, at han vil ha dem på:)
Men han skjønner nok at han ser mye bedre med dem på:D

Jonna sa...

Så søt han er! Synes han kledde brillene veldig bra. Håper det går raskt å venne seg til dem.

Kine sa...

Ååh.. :) Såå søt Fredrik var med disse brillene da!! De kledde ham kjempegodt, med fasongen og størrelsen, fargen og alt.. :):)
Og hvis han plutselig nå ser "verden i et nytt lys" er det neimen ikke rart at han smiler godt :)

Vibeke sa...

Så herlig han ble!!! Flotte briller til en nydelig gutt!! Klart han er stolt da!!:)

kiwasverden sa...

Så utrolig stor han ble med briller da! Og s nydelig. Må skjønne han smiler. Han ser jo alt på en ny måte i dag. Det må jo være helt fantastisk!

Merethe sa...

Så tøff han ble med briller på. Nydelig liten gutt som plutselig ser litt stor ut. Skjønn er han både med og uten briller.

Klem

mo9ca sa...

Åååhh... lille store skjønningen!!
Se der... ikke rart han smiler - han ser jo verden med helt nye øyne (eller briller *lol*)... Herlig!!
Virker jo som om tilvenningen går bra også da, både for ham og broremann - og som du sier så finnes det mye bra i superlim *fnis*

Det går nok så godt atte!!
Ha en super kveld videre!!
*klem*

Anonym sa...

Så fin han ble. Og gosj så stor han er blitt. Lenge siden jeg har sett dere tror jeg.

Klem Liv Marit

Wenche sa...

Så fin han ble med briller.

Anita sa...

Så flott han ble med briller da.

Anne sa...

Synes Fredrik passet briller kjempegodt jeg. Han ble plutelig en stor gutt.

Har lest at du har slitt med at brillene er gått i stykker. Håper det går bedre nå med at du slipper å springe til optiker annen hver dag.