mandag 20. oktober 2008

Juleshopping til huset...


Jeg elsker julen, og om ikke du er helt sikker så sier jeg det igjen...jeg elsker julen og alt det som bringer rundt den. Så, ojsann, oppdaget jeg ikke netthandel da...ojojoj....og auksjoner...enda mer ojojoj. Kunne ikke helt bestemme meg for hvilke julegardiner som var finest, så jeg har nå endt opp med de begge to (ikke det at de kostet så mye da, auksjoner er fint ;o) Og ja, jeg måtte jo bare ha de røde lysestakene, og et par nissebarn, og et par bokser.......og jeg har også veldig lyst på duker, forkle etc etc.....men har enda ikke vunnet noen auksjoner på det...kremt--kremt....(later som om mannen ikke kommer til å lese dette)



Jaja, fordi om jeg har x antall julegardiner fra før, så gjør det jo ikke noe med noen nye, så de andre kan få hvile litt....og om planen vår går iboks, så kan jeg jo få brukt det ene settet i en spisestue som blir tilknyttet kjøkkenet, og det andre faget kan brukes på kjøkkenet....slik unnskylder i alle fall jeg kjøpet mitt.... *lol* Jeg gleder meg stort til å henge opp disse gardinene sånn rundt måned-skiftet nov-desember....yey...er jo ikke lenge igjen.....og jeg har heldigvis bare 2-3 småting og tang igjen i julegaver bortsett fra til ungene, og julekalenderen til Victoria er i boks.......så i desember skal vi koooooose oss.....ikke shoppe annet enn kose-shopping....


dise her måtte jeg bare ha, så må man, så må man......

--ha en fin fin dag videre.....

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fine ting du har shoppet!!! Jeg gleder meg skikkelig til jul jeg!!! Blir spesielt med at det blir den første ordentlige julen til veslejenta (kun 3 mnd i fjor):):)

Merethe sa...

Jul, jul, jul. Jeg og elsker jula. :D
Tipper både dere og vi får en julaften full av klemming på pakker i år med 3 stykker som er litt mer mobile enn i fjor he he.

Anne sa...

Dæven så du shopper til jul. de julegardinene var jo skikkelig flotte. Hewr får man jo julestemning så det holder.

Koselige de nissefigurene også.Nå gleder jeg meg til 01 desember når alt julepynten skal frem.