torsdag 23. oktober 2008

Julegave-BlogCandy

Jeg har lyst å gjøre noe koselig i dag, og siden jeg elsker jula, så vil jeg gi en julegave-candy. Jeg kan jo ikke vise bilder av hva som vil være inni gaven, men jeg kan avsløre at det er noe i gaven som begynner på T og slutter hickers, er noe av metall, noen ting som kommer om sommeren og noe glitrer... det var det jeg vil avsløre.... :)

Det du trenger å gjøre for å være med i trekningen på denne julegaven er
1. skriv en kommentar her, slik at jeg også kan besøke din blogg :o)
2. fortell om denne julegave-candyen i bloggen din
3. gjør dette før 15. november :o)

I want to do something nice today, and since I love christmas, I want to give give a christmas-candy. I can't show any pictures of what the gift contains, but I can say that there's something in the gift that starts on the letter T, and ends on -hickers, there is something made of metal, something that mostly comes in summertimes, and somethings do sparkle, that was some of the clues :)

So, what do you need to do to get this extra christmasgift..?
1. write a comment here in my blog so I can visit your blog :o)
2. Tell others about this chistmas-blog-candy on your blog.
3. Do all of this before november 15.th :o)



41 kommentarer:

Tonje sa...

Da har jeg skrevet et lite innlegg om blogcandyen din:-) Og som jeg skrev i innlegget, bestandig koselig å se i bloggen din for tida, for jeg merker julestemningen komme krypende:-)

marit sa...

Du er det mest jule menneske jeg kan tenke meg! Kan tenke det er skikkelig jul hos dere. Synes du skal invitere oss opp på julekaker jeg etter hvert;)

Lisbet sa...

Endelig en norsk blogcandy :)
Er stadig innom bloggen din for å e hva som skjer her.
Nå skal jeg legge ut om candyen i min blogg....

Wenche sa...

Herlig herlig, med blogcandy, Elisabeth- Får julestemning bare av pakkebildet jeg ;-)

Vibeche sa...

Herlig med blogcandy, og skulle jeg vinne så kunne jeg tenkt meg at du gav den til en veldig god venninne av meg.
Sjekk ut bloggen til
www.banglamarie.blogspot.com

Og grunnen til det er at jeg synes hun fortjener en oppmuntring, dessuten er hun bare en av verdens herligste snilleste menneske jeg kjenner.

Ann Hedvig sa...

Har lagt det til i Blog Candy alerten min jeg ;o)

Blir nok mye julestas hos dere i år, med to 2 åringer og en storesøster :o)

Snuppelure sa...

Kjempe lekker blogcandy som jeg gjerne vil være med i trekningen av :)
Klem fra wenche/snuppelure74

Yasmin sa...

Sååå koselig Elisabeth! :D jeg må si meg enig med de andre over meg at du må være den mest julete personen jeg vet om.. :) Takk for at du lar litt av julegleden din smitte over på meg.. klem

HegeAL sa...

Julete jule jente assa *lol* Elsker å titte innom bloggen din. Den er så koselig og hverdagslig på en fin måte!
Ha en super dag!

Vibeke sa...

Har skrevet om BlogCandyen din i bloggen min!!:) Lekker pakke!!!:)

Skaubytrollet sa...

Da har jeg fortalt om deg i bloggen min :o)

Vibeke sa...

Så utrolig moro at du ønsker å gi bort en julegave:) Og den var jo så flott:) Jeg har skrevet ett lite innlegg i bloggen min:)

Anonym sa...

Så moro:) Har aldri vært med på slik blogg-candy før. Så snill du er!! Nå skal jeg ta meg en titt i resten av bloggen din. Klem fra Susann
http://susannsinkort.blogg.no

Camilla sa...

Nå har jeg sladret i bloggen min ogdå. Og som du ser så følger jeg med på deg *spooky* neidda, men jeg er stadig å kikker, men når det går via readeren er jeg svært dårlig på å klikke meg videre inn å kommentere ofte. Forbedringspotensiale notert! Ha en virkelig flott helg, og det ser ut til at du får viljen din, at jula sniker seg innpå meg! *urk*

Nora sa...

Super BlogCandy :)
Er innom bloggen din med jevne mellomrom for å suge til meg inspirasjon. Takk!

Anne sa...

Jeg vil gjerne være med på din bloggcandy...jeg elsker jo julepakker :-)Titter stadig innom din blogg og prøver så godt jeg kan å legge igjen en kommentar i ny og ne.

Nå har jeg lagt den vakre pakken i bloggen min. Så nå er det bare å vente :-)
Takk for hjelpen med linking forresten!

Hildegunn sa...

Så snilt gjort at du lover ut en julegave da :)

Og jeg legger til et innlegg om blogcandyen din nå i bloggen min!

Ønsker deg en god helg!

Anne-Britt sa...

Fin og ryddig stue dere har:) Og så masse flott det er i bloggen din. Da har jeg også skrevet om blog candyen hos meg. Så flott at du har julegave blog candy. Ha en fin helg. Klem

Papirskreppa sa...

Denne vil jeg være med på. skal skrive om candyen i min blogg:)

Solrunn sa...

Åååå så koselig da, det er jo kjempe spennende;))

Gleder meg til å se hva du gjør inne på bloggen din før jul, siden alle sier du er et jule menneske;))

Nå skal jeg inn å skrive litt i bloggen min;))

solsiv sa...

Kjempefin blogg du har. Litt å lese og mye fint å se på. :-)

Skrevet et lite innlegg om blogg candyen din også :-)

Ingunn sa...

Sånn, da har jeg reklamert for blogcandyen din på min splitter nye blogg! Ser skikkelig spennende ut, julegaver er en fin ting :o)

Bekkesverden sa...

Elske gava og den her såg perfekt ut:) Skriver om den i min blogg;)

Kjerubin sa...

Så spennede blogcandy.. Har skrevet noen linjer om den i bloggen min jeg også.. Og gleder meg til å følge med videre i bloggen din... :)

Maren sa...

Så morsomt med en forundringspakke. Ser ut som det er mange som gleder seg til jul her :) Jeg ble så rørt over at Vibeche ønsker å gi gaven til sin venninne, så jeg håper Vibeche vinner :)

Calathea sa...

Blir jo reint i julestemning av å titte innom her i bloggen din :)

benedihs sa...

jippi... elsker blogcandy..
så må bare slenge meg på denne her :-)

Benedicte

Carina sa...

Nå er det jul igjen...lalala...
nå er det jo ikke lenge til julen kommer krypende under skinnet og gjett om jeg gleder meg.
Denne julegave blog Candyen synes jeg virket veldig spennende så jeg har lagd et inlegg i bloggen min.

Heidi sa...

Herlig med blogcandy alså. JEg skal skrive et lite innlegg hos meg selv med en gang om denne candyen:-)

Nå er det jul igjen, å nå er det jul igjen, og jula varer helt til påske:-)

Siv sa...

En blogg candy, dette må jeg prøve meg på, skal ordne innlegg i bloggen min

Hobbyscrapper sa...

Hei! Så spennende med julegave-blogcandy! Bortsett frå å vera med i juleutfordringa til Kreativ Hobby så er det ikkje så mykje julestemning på meg enda. Men vert jo litt inspirert da! Ha ein fin dag!

Guro`s side sa...

Heisann!
Da har jeg skrevet om jule-candy`en din i min blogg. Elsker jula, og blir veldig glad når jeg finner andre som tydeligvis liker den like godt som meg!;)

idaws sa...

Arti med julegaveblog candy :) vil gjerne vinne dennan :D

Ingrid sa...

Heisann! Så flott stuen deres ble! Jeg er gjerne med på den spennende blog candyen din. Har linket til deg i bloggen min ;) Ha en flott uke!

Anne sa...

Då har eg fortalt om deg i bloggen min! Det såg ut til å vera ein spennande gave:-)

Anne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Skrev et lite innlegg om blog-candy'n din i bloggen min:)
Å vil bare si at du har en nydelig familie:)

Aud kirsten sa...

Denne vil jeg gjerne være med på:0)

tangent sa...

Så koselig med julegave blogcandy. Skal skrive litt om den i bloggen min nå!

Alltid koselig å titte innom bloggen din forresten. Du lager flotte LOer og er flink til å skrive og oppdatere. For å ikke snakke om julestemningen du sprer!!!

Hege sa...

Kjekt med en liten jule-candy. Har skrevet om Julegave-blogCandy'en din på bloggen min

grete sa...

Koseleg med jul ja. Det var lurt at andre skal fortelja om candyen din på bloggen sin, det var nemleg sånn eg fann veien inn hit.

No skal eg prøva å laga ein link på sida mi, og inn hit. Er ikkje sikker på at eg får det til.