onsdag 29. oktober 2008

et par LO'er igjen

men først av alt må jeg jo bare si at det var SNØ her til morgenen, og Victoria var sååå klar til å finne frem akebrett, ski, skøyter etc...men nå har det meste regnet bort igjen snart.....hihi..men det er nå koselig lell.

Først en LO jeg røyk ut av scrappekrigen med,

og så en LO som er ganske verdifull og personlig, men ikke noe hemmelig som står i teksten så da sladder jeg det ikke bort....


og NÅ er det ikke lenge igjen, bare ca 48 timer til jeg har satt meg i bilen og kjører bortover til Papirfesten.....kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til å treffe kjente og ukjente, og ikke minst bli kjent med alle de ukjente..... :o)

Ha en herlig dag hvor enn du er i dette landet, og tusen takk for kjempekoselige tilbakemeldinger dere legger igjen....det varmer et sørlandshjerte i kulda;o)

7 kommentarer:

mo9ca sa...

Ikke mer enn 48 timer igjen.... Oj!! Kjente at jeg fikk skikkelig sommerfugler i magen nå!!
Gleder meg noe så sinnsykt!!
Sa jeg at jeg gleder meg?? *lol*

*klem*

Anne sa...

Neimen røk du ut av krigen men denne fine lo'en? Da må det jammen meg har vært mange fine i din gruppe. Jeg glemte helt ut å stemme denne runden. Er ikke alltid jeg er like flink til å følge med når jeg ikke er med selv.

Den siste lo'en var jo også kjempefin. Du er nummer 1 til å få med masse tekst på dine sider.

48 timer igjen til Papirfesten og det er jo ikke så forfedelig lenge til. Gleder meg til å få hilset på deg og sett deg i virkeligheten :-)

Marit sa...

Skjønner godt du har nedtelling,hadde vært skikkelig morsomt å kunne dratt dit,men det er VELDIG langt for meg som bor på Lesja.
Synd du røk ut av krigen,liker den enkle og rene stilen din. :-)

Ha en fin dag du også.

Livy sa...

Så gøy med snø!!! Kan tenke meg hun var klar for å gjøre alt-helst på en gang, slik er iallefall min Victoria:-)

Ønsker deg en kjempefin tur til Papirfesten - så utrolig gøy da!!

Ha en fin dag!
Klem fra Livy

Livy sa...

... det er nydelige LO'er du har laget også Elisabeth!!

Madam sa...

Det var to kjempefine LO´er. Kos deg på papirfesten i helgen :-)
Jeg er så misunnelig på alle dere som skal dit...snufs...
Var på mitt første store "ordentlige" treff for et par uker siden og det frister absolutt med flere sånne...
Kjempgøy!

Solrunn sa...

WOW for noen flotte LOèr du har laget;)

Jeg har nå tagget deg, du får gå inn å se i bloggen min, lykke til;)

Ønsker deg en flott Halloween;)

*Klem*