lørdag 11. oktober 2008

En LO og litt typiske ting...

Først, en LO jeg har laget til en liftoppgave på scrapping.no, hvor også utfordringen er å bruke gammelt stæsh, og jommen meg var det en utfordring for meg å lifte en slik LO da, men jaja, det blir en av mangfoldet lell....


Så er det over til de typiske tingene... Typisk er det jo at i dag har mannen vært så elskelig at han reiste på hytta med ungene, slik at jeg kunne få litt tid for meg selv. Det å være alene i hus er noe jeg igrunn ikke kan huske når tid sist jeg var. Så, i går svevde jeg over huset, og gjorde unna masse husarbeid, slik at jeg hadde masse god tid til overs på kontoret i dag. Trodde jeg. Når kvelden kom, så kom også halsens vonde følelse, kuldegysninger og guffen følelse, og jo, i dag har det nok vært storpreg av en "tett i nese/bihule, sår hals, kaldsvetting og ømme ledd og muskler" dag..... så kreativieten har ikke vært på topp, ei heller effektiviteten.

Jo, kjøpte meg nye gardiner til soverommet våres og til lekerommet, bare billige panelgardiner fra Europris som jeg optimistisk trodde jeg skulle klare å legge opp...haha..jommen sa jeg smør, den ene ble for lang, og den andre ble for kort, så til slutt måtte jeg tilkalle sydame-mamma'n min. Nei, denne symaskina mi egner seg nok best til å bruke på LO'ene mine har jeg funnet ut av...hihi...

Nå har jeg bestemt meg derimot at kontoret skal til pers, det skal ryddes....oh yes, vær du trygg, nå må jeg få litt kontroll her inne.......så da gjelder det å finne litt musikk på pc'n, og hive seg rundt i ryddingen, for da kan jeg scrappe igjen etterpå....yey...

3 kommentarer:

Hege sa...

Så fin LO og et nydelig bilde av dere!

Så snill mannen din er da; antagelig fordi du fortjener det!!!;-) Men så innmari synd at du ikke får utnyttet "fritiden" slik du gjerne vil. Håper du føler deg bedre!

Flere som har symaskin til papirbruk.. Æ skjæms..

Stor klem til deg med takk for at du alltid skriver så hyggelig i bloggen min.

Vibeke sa...

Nydelig LO - og det bildet av dere var jo bare helt herlig da!!!:)

Anne Lise sa...

Flott LO!