onsdag 15. oktober 2008

Du er nydelig

En LO jeg laget til første oppgaven i scrappekrigenscrapping.no. Jada, jeg klarte nå ikke la være å få meldt meg på, selv om jeg nok ble med i siste liten, men det er jo så gøy.....*yey* Vel, motivet er jo ingen andre ringere enn Victoria selv..... :o) Kom på en grei 4 plass med denne, så nå er det bare å gyve løs på neste oppgave og se om vi klarer å ikke bli stemt ut.....stay tuned...


I dag måtte vi forresten ha første reperasjon på brillene, ett døgn etter at vi fikk de. William den rampen han klarte nå godt å få den ene stanga ut av posisjon han....så jeg ser nok for meg mange turer til byen heretter....og jeg priser meg sjeleglad for at jeg kjøpte brillene her i byen og ikke utenbys...ai ai ai for et stress det ville vært....

Ingen kommentarer: