onsdag 8. oktober 2008

Bursdag i planlegging

I dag er det akkurat 1 mnd igjen til lillesnuppa mi fyller 5 år, og hun er veldig opptatt av planlegging av denne dagen, tenk hun kan endelig vise frem ei hel hånd nå med fingre!

Vel, i alle fall har mor fått beskjed om å måtte scrappe invitasjoner, og så sagt så gjort. Jeg vet jeg har sett og latt meg inspirere rundtomkring av andres bursdagsinvitasjoner, men kan ikke huske spesifikt hvem fra!. Men, jeg lagde nå 17 stk av disse her på treff på hobbyhimmelen, og for å si det sånn, jeg var MEKTIG lei når jeg skulle til med baksiden, så derfor ble den nå rimelig kjedelig *flau* men lell... Bursdagsjenta er strålende fornøyd, og det er jo det som betyr noe!

2 kommentarer:

Wenche sa...

Så flotte invitasjoner. Blir nok ei stolt lita frøken som gir fra seg disse ;-)

Merethe sa...

Å, så utrolig fine de var. Du er virkelig kjempeflink.