tirsdag 7. oktober 2008

2 stk 8x8, og endelig på nett igjen

Merkelig det der, at en plutselig skal miste intenett, og føle seg så lost. Ikke det at en er avhengig, det er bare måten man er avhengig på tror jeg..hihi. Vel, den lille uka som gikk uten internett gikk igrunnen med til å gjøre det vi ellers vanligvis gjør. På lørdag var jeg på hobbyhimmelen på scrappetreff, hele dagen og litt utover natta, og fikk igrunn ikke gjort så veldig mye, men litt, dvs, jeg fikk lagd 17 bursdagsinvitasjoner, og 1 stk 12x12.

I dag er det knøttekor for Victoria og småbarnsang for guttene, samt at vi skal ut kl 11 og treffe Mo9ca og tulla på en lekedate i Furulunden, det gleder vi oss masse til!!!!

Ja, så var det de to 8x8 LO'ene da, laget til stafetten



og ja, jeg har visst klart å komme meg inn på lag nr 9 i scrappekrigen også jeg.....så var det på'an igjen..hihi...herlig

2 kommentarer:

Lise Mariann sa...

Hehe! Går ikke ann å holde seg unna de konkurransene, nei... Klarte verken å la være krigen eller ligaen, jeg... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til begge, men så ryker jeg kanskje fort ut av krigen så da er det jo greit da! Hehe!

Skjønne LO'er som vanlig! Likte spesielt godt den juleLO'en. Søtt bilde av snuskene dine.

mo9ca sa...

Takk takk takk for en fortreffelig lekedate på lekeplassen!! Både jeg og snuppa koste oss masse, og tiden gikk så alt for fort!!
Veldig veldig gøy å treffe deg og guttene igjen, - ser fram til neste gang vi treffes, og det er jo jammen ikke så lenge til!!

*klemklemklem*