torsdag 18. september 2008

Victorias ønske...


må bare fortelle denne historien som er så herlig

Victoria var på kontroll med øynene sine på tirsdag, og på sykehuset har de enn sånn dam som mange slenger i en penge på. Victoria gjør likedan, og spør meg hva hun skal ønske seg. Jeg svarer at du kan ønske deg akkurat det du har lyst til, at det bestemmer hun helt selv.....

Jenta går og kaster pengen, kommer tilbake til bordet hvor vi sitter og ser på meg......bare ser på meg med et herlig smil rundt munnen. Jeg spør om hun fikk ønsket seg noe? Ja, jeg ønsket meg noe fint sier hun da, hvorav jeg da svarer at det var godt, for gode og fine ønsker er bra ønsker.

Vil du vite hva det var sier hun, og jeg svarer at "bare om du vil fortelle det så".... Jeg ønsket meg en klem av deg.........


kan si jeg fikk en tåre i øyekroken og mammahjertet fyltes over av kjærlighet til den jenta da <3>

4 kommentarer:

Merethe sa...

Nommin så søt. Sånt smelter virkelig ett mammahjerte altså.

Scrappegal sa...

nåååwwwhhh..... så skjønn!!! :)

Og tusen takk for kommentar i bloggen min fra en av mine største scrappefavoritter! Det var stas det... :)

Og ja,jeg setter utrolig pris på slike nye vennskap! De er så kjærkomne og verdsatte,atte! Det gjør det lettere å ha flytta hjem igjen fra vestlandet... :)

Scrappegal Sørlending sa...

Og tusen takk for komplementet! Det betyr mye og varmer hjertet mitt!! :)

Inas lune hjørne. sa...

Skjønne Victoria!