onsdag 17. september 2008

tre nye LO'er fra min kant...

Fra de siste rundene av stafetten har jeg levert følgende bidrag, ikke noen som har nådd noe opp av bemerkelse, men jeg liker de lell....hihi. Holder i skrivende stund på med oppgave 5 til stafetten, og blir jo nøyd med den også, og så lenge jeg er nøyd, så er det greit nok ;o)





Tusen takk for oppmuntrende ord på min "teite følelse" i går, kjenner enda at jeg har sånne rare tanker, men skal nå i alle fall få bestemt meg til slutt hva som er gutteknotten min sitt beste. Optikeren skal nå bestille inn endel innfatninger slik at jeg har litt å velge mellom i rett str og rett farge...så får vi ta det derfra.

I dag er det stekt torskerogn, råkost-salat, poteter og remulade på menyen til middag....mmmm, er så godt synes jeg....

2 kommentarer:

Karianne sa...

Herlighet - er kjempemoro å følge med i bloggen din, dog jeg er dårlig til å rapportere at jeg er innom... Nyyydelige LO'er som jeg kjenner gir meg masse inspirasjon - og får lyst tl å scrappe med det samme! Men du - på LO'en "snørrunge", hva heter arkene du har brukt der?? De var alldeles NYDELIGE!!!!!!!!!

VyanMica sa...

jøjje meg!!!! <3 her var det mange nydelige LOer. Du er skikkelig dyktig med farger, og jeg liker stilen din. Du scrapper for å fortelle historier, og du forteller de godt!!! Det er så mange overstæsja LOer ute og går for tiden. Jo mer jo bedre virker det som, men du har beholdt "roen" ser jeg !!! Det er jeg veldig glad for. Du har alltid vert en av mine favorittscrappere fordi du holder LOene ryddige, enkle og stilrene" heder og ære og en stor klemmm til deg fra VyanMica