tirsdag 30. september 2008

Siste dagen i september i dag...

Dølleren au, skal si dagene går fort. I morgen skriver vi jo allerde 1. oktober gitt. Ai, ai ai, i dag har vært sånn en teit dag hvor jeg har hatt hodepine siden jeg våknet kl 02 i natt. Den henger liksom så fast fremme i panna, og uansett hvor mye jeg har tatt av migrenetablettene så forsvinner det ikke....ugg ugg. Men men, kunne vært så mye værre at jeg skal ikke klage.

I dag har jeg tatt med hjem søknadskjema til barnehagen. To stk, og hvem kan gjette hvilke navn som skal stå på de?..hihi. Altså, saken er jo den at guttene er nå blitt så fortrolige med kontaktpersonen Victoria har, og på hennes avdeling er de bare 4 førskolebarn, så jeg skal vel ha rimelig flaks om jeg skulle fått to av de plassene der liksom til neste år. Så, de anbefalte meg å søke nå, så står jeg allerde på vent, og kan også krysse av for at jeg har søsken i barnehagen. Selv om småbarnsavdelingen er full, så er det jo ikke verdens undergang om ikke de får plass pronto liksom....

En LO i dag skal det bli.....en scraplift av anne som var til stafettoppgaven.....


Nei, nå har jeg trillepike til guttene, så jeg får gå og gjøre ett eller annet eller ingenting....i alle fall gjøre klar middagen....tror det blir fiskekaker her i dag....hva skal du ha? eller hva har du hatt?

Ingen kommentarer: