søndag 21. september 2008

Litt gammelt nytt...





Gammelt i den forstand at det er lenge siden jeg har scrappet disse LO'ene, men nytt i den forstand at de ikke er lagt ut her før. Satt og bladde i gamle LO'er her om dagen, og du verden så gøy det egentlig var. Gosh, det er egentlig mange LO'er blitt i årenes løp må jeg si, men du verden så gøy det er å se tilbake på alt en har laget.

Og jeg som skriver mye, og mer, og litt til på mine LO'er til tider, er igrunn glad for det, for min lille tur tilbake i albummen ga meg flere slike "a-ha" opplevelser om ting jeg har glemt, men som kom friskt frem i minnet igjen.

+ at jeg fikk litt "åh, må huske å ta bilder på 2 års kontrollen til guttene", og "åh, må leke papparazzi fotograf en hel dag/hel uke igjen"... og kanskje jeg snart skal lage noen doble LO'er igjen....hihi...det er lenge mellom hver gang jeg gjør det nå for tiden.











1 kommentar:

Elisabeths verden sa...

Utrolig mange herlige sider, Elisabeth!