fredag 12. september 2008

Jeg vant sommerkonkurransen

Utrolig gøy, og utrolig uventet. Tusen takk til alle som stemte på denne LO'en inne på scrapping.no


Ellers kan jeg si at jeg gleder meg veldig til å skulle delta på papirfest i Stavanger om halvannen mnd til. Er så kjekt å treffe andre scrappere, og når man har denne hobbyen, så er det utvilsomt en flott måte å bli kjent med nye mennesker og å knytte nye relasjoner og vennskap utvikles.

Har ny helg foran oss, og jeg håper vi skal få gjort litt i hagen i helgen, sånn siste innspurt før vinteren liksom. Alltid kjekt å få gjort det, men været avhenger jo om en får gjort alt det en har lyst å gjøre da....Ønsker alle som er innom ei goooood helg *klem*

6 kommentarer:

Inas lune hjørne. sa...

Grattis!

Den stemte jeg på. ;)

Trollemor sa...

Gratulerer så masse med seieren! Flott lo. Gleder meg også til papirfesten, og er spent på hvor mye stasj vi klarer å få presset inn i bilen ;)

Beate sa...

Nommen så skjønn da!! Ikke rart du vant med den. Gratulerer :)

Broggis sa...

Grattis med seieren! Lekkert var det! Lurer på om det blir papirfest på meg også, hadde vært innmari gøy!

ullpurka sa...

Denne er jo bare lekker da så ikke rart at den vant i hele tatt!!

Det ligger forresten noe å venter på deg i min blogg.

Klem

Wenche sa...

Gratulerer med seiern. denne Loen stemte jeg på, den er HERLIG.