onsdag 3. september 2008

Fredrik LO + div bilder

Joda, jeg har scrappet, men er bare så himlande treg til å få scannet...*hihi*

Her er altså en LO av Fredriksen vår, utrolig artige farger til meg å være.. :o) men forandring fryder jo....


Et bitte lite knippe bilde av hytteturen vår, dvs fra utfartene våre....var jo mer ute enn inne omtrent....


Victoria fant seg en vedhaug som var ypperlig å leke på


Guttene går og går, og om de har litt tid til overs, så går de litt til


Et sikkert høst-tegn, fluesoppen, så flott der den står, men akk så farlig...

5 kommentarer:

mo9ca sa...

Herlig Lo du har laget der Elisabeth! -og som du selv sier; artige farger til deg å være *lol*
Jeg synes jammen du kan fortsette å bruke sånne "artige" farger jeg, for det blir jo bare superflott!!

Skjønne bilder av småtrollene dine! Ser ut som dere hadde en topp helg på hytta, er jo så herlig å skifte stue litt innimellom :)
Ha en super dag!!

*klem*

microcap stocks sa...

i think you add more info about it.

Anne sa...

Jeg synes godt du skal fortsette med lit artige farger som du sier. Denne ble jo bare så flott, og nydelige bilde av en herlig gutt.

Flotte bilder fra hytteturen. Dere er jammen meg heldige som har en hytte som ligger såpass nærme at den blir brukt.

Ønsker deg en videre fin uke.

Broggis sa...

Så mange flotte bilder!
Award til deg i bloggen min!

Merethe sa...

Hei hei. Så flotte bilder av flotte unger.
Ligger en award til deg på bloggen min. :D