torsdag 25. september 2008

En liten stafett-LO

En bitte liten skapning som heter William her,som for første gang hadde fått feber. Laget denne til stafetten på scrapping.no som nå går mot slutten. Var ei skisse som var utgangspunkt her. Basic Grey-Jack serien bare simpelten elsker jeg til slike sarte babybilder....vokter de papirene jeg har igjen som gull...hihi.


Og, i dag har den samme lille William feber....er 2-års jekslene som bryter ut hos han. Stakkar, er ikke mye "sykdomshvile" han får når broren er helt i texas og ikke lar ham være i fred...

I morgen er det dags for en liten operasjon for Victoria, er "bare" dagkirurgi, men still dog, er ille nok å se barna gå i narkose og gå ut fra operasjonstuen skal jeg si....men, heldigvis er det fort gjort, så jeg klarer meg..hihi.....ja, er nok jeg som har det værst....

2 kommentarer:

Lise Mariann sa...

Kjempesøt LO og kjempesøt gutt. Har også en bitteliten stabel av de papirene og de skal gjemmes som gull i tilfelle jeg skulle få en guttebaby en gang.

Håper det går bra med Victoria når hun skal opereres. Det gjør det sikkert.

Catrine sa...

Så herlig LO! Nydelig papirvalg!
Lykke til med operasjonen i morgen - både til Victoria og mamma'n. :)