søndag 7. september 2008

En hel helg, alene....+ award

Kun mannen og jeg, alene, i Oslo, dølleren så utrolig flott! Det vil si, vi har hatt barnefri, og vi har shoppet, kost oss, shoppet, spist god mat, shoppet, og spasert masse. Nesten spasert mer enn vi har shoppet, ja for jeg har fått vannblemme under foten min jeg. Men du verden, vi har hatt en herlig tur, men i alle dager så godt det var å komme hjem til disse her tre da...





Kjente oss helt nummen i magen når vi kjørte hjemover, og når man da kommer inn i hus, og tre unger overøser en med kos, suss og klemmer, ja da bruser hjertet over med kjærlighet, og vi skjønner virkelig hvor rike vi er.......

En litt artig historie når vi gikk i Oslo var at vi så flere småtvillinger, på alder med våres, og vi tok oss i flere ganger å si: "ååååh, så skjønne"....for så å komme i hug etterpå at ;duuh, vi har jo sånne hjemme jo...hihi. Og jeg så store prinsesse-jenter overalt, og egentlig himlande mange jenter jeg så med rødt hår....nei, borte er bra, men hjemme hos ungene er livet aller best, uten tvil.

Og noe som er så koselig er å komme hjem og lese i bloggen, og oppdage at flere har lagt igjen spor etter seg, og at jeg i tillegg har fått awarder, med så herlige ord, ja det gjør meg jo så rørt og ydmyk. Tusen takk til broggis og Merete for denne flotte awarden, dere er nå skjønne da...



og jeg nominerer herved

Oddbjørg, min venn, min "søppelbøtte" som jeg kan stole på når jeg trenger et sted å kaste unna litt søppel, du er ONE OF A KIND!! Du har funnet din stil, du har vunnet med din stil, og du er en flott scrapper med stil ;o)

Anne, jeg digger renheten i LO'ene dine, jeg imponeres hvordan du får bildene til å bli krystallklare, og i sitt rette element i LO'ene dine, ikke bare er du dyktig på LO'er, men du er også kreativ som bare det når det gjelder annet diddel daddel. Håper vi snart får mulighet til å treffes :o)

Cecilie, ei dame som jeg har "kjent" siden jeg gikk gravid i 2003, og begge endte vi opp med denne scrappende hobbyen. Cecilie, du har nå utmerket deg fra dag 1, og jeg har beundret dine kreasjoner og din kreativitet. Takk for at du er en inspirasjonskilde.

Rory, ei grepa dame ut fra hva jeg har forstått, aldri truffet deg, men du verden som det virker til at du har kontroll. 4 unger, oppussing, og scrapping, jøjje meg sa jeg smør. Liker stilen du har veldig godt og gleder meg til å se ENDA flere LO'er fra din kant ;o)

Nabo'n gosh, her er dama som kan pynte, her er dama som vet hva hun gjør, her er dama som kan scrappe, ja, jeg kunne igrunn fortsatt slik ganske mye mer...hihi. Men Lene, vi er på stafett lag sammen, og jeg gleder meg til å bli enda mer kjent med deg....takk for at du oser over med din kreativitet....

5 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Åååååååå kjære, kjære deg Elisabeth. Tusen takk for flotte ord, jeg blir helt varm i sjela mi.
KLEM, KLEM, KLEM

Vibeke sa...

Næmmen så utrolig koselig da. :) Tusen takk, det var koselige ord. *klem*

Godt å være litt uten barna, men du verden så godt å komme hjem og. :) Jeg og mannen skal på helgetur til Oslo nå i slutten av september vi. Gleder meg. :)

Og igjen, tusen takk for awarden. :)

nabon sa...

Tusen takk for vakre ord, da det var da voldsomt!!!

hehe, hyggelig altså, og syntes det er så moro med stafetten!!!


-ugg-ugg, pølse med lugg!!!


hahahaha

Anette S sa...

Høres ut som en koselig helg! Jeg hadde jo egentlig tenkt til å hilse på deg når du var innom på Steffens og jeg sto der bak kassa, men så er jo ikke akkurat så aktiv andre steder en Minneriket og konkluderte med at du ikke visste hvem jeg var :)
Koselig at dere var innom butikken!

Anette

Anonym sa...

Så skjønne små du har :)) Susann