onsdag 24. september 2008

Bleiekake til en herlig liten en...


Se på dette vakre lille menneskebarnetsom jeg kan få lov å kalle meg tante til :o) Han kom til verden 7. september 2008, og vi er ganske betatt av han lille både liten og stor i dette huset, og vi gleder oss masse til å bli kjent med han. Håkon skal han hete....

Vi har laget bleiekake til han, men gjorde det hele i litt feil rekkefølge, så han fikk igrunn endel pakker utenom først, og så kom kaka til slutt, hadde nok vært kulere å hatt på mere "gaver", men akk sann. De utrykkene foreldrene ga når Victoria og jeg kom med kaka var bare så herlig og verdifulle.....tror ikke de skjønte stort av hva det var vi egentlig kom med...hihi..

4 kommentarer:

Anne sa...

Steikje bananas for en stilig bleiekake...utrolig stilig. Du får sende meg oppskrift for jeg må nok lage en bleiekake jeg også til neste år :-) Utrolig morsom gave å gi. Kjekt å gi noe litt sånn utradisjonellt. Lille Håkon var jo superskjønn....skjønner godt at dere gleder dere til å bli bedre kjent med han.

Du verden så mange flotte gamle lo'er du har lagt ut. Jeg kjenner faktisk igjen de fleste av de du har lagt ut. Syns den med det slottet er så kul.

Gleder meg til å hilse på deg på papirfesten....skal bli kjekt å se et ansikt bak Elisabeth :-)

Ønsker deg en videre fin uke

Lise Mariann sa...

For en kjempekul bleiekake! :) Tror jeg må lage en sånn en i januar for da blir jeg tante. :)

marit sa...

Grattis tante!
Bleiekake er alltid populært har jeg å erfart! De blir like forstøkt hver gang;)

Anonym sa...

Den var kjempesøt

Mvh splitten