torsdag 7. august 2008

På "feil" side av kamera....


Hehe, vel, det er i alle fall der man føler seg når man ikke er den som zoomer og knipser, men blir zoomet og knipset. Som regel er jeg såååå kritisk til alt hvor jeg ser snurten av meg selv på når det gjelder bilder, helt skummelt, så desverre får en si, finnes det ikke så fryktelig mange bilder av meg blandt de mange tusen som blir tatt her. Men, en gang i ny og ne, så vips, vaps, fillibom-bom-bom, og da var det tatt et bilde av meg også.

Hvem er jeg akkurat nå? Pr. dags dato?
Jeg er hustru på 11. året
Mamma på 5 året
3 barns mamma på 2. året
Ca 20 kg lettere enn jeg var for ca 8 mnd siden
Ikke godt stilt med bekkenløsning/låsning
Blir 31 år om 3 mnd
Har alt for lite overskudd
Har alt for mange ting som skulle vært gjort
Har dype tanker og store savn til tider
Er lykkelig
Er harmonisk
Er en berg og dalbane noen dager
Er tilfreds med det jeg har
Har full kontroll over det som trengs å ha kontroll over
Jeg er viljesterk og energisk
Kan lett bli adrenalinsint
Aldri langsint
Veldig rasjonell og fornuftig
Jeg er svak, men samtidig sterk

Nei, man kan si så mangt om seg selv når man begynner å oppsummere, så jeg tror jeg stopper mens enden er god.........*lol*

Håper uansett at alle får en herlig og fin helg, for den starter jo i morgen allerde den dag........

9 kommentarer:

mo9ca sa...

Fyttigrisen så flott du er!!

*klem*

Sydney sa...

Så flott bilde av deg Catalina :D
Blir det en layout her eller??? :-)

Anonym sa...

Du er jo dødslekker, jo... Elsker deg utrolig høyt, kjære!!

Annette sa...

Du kan trygt stå mer foran kamera! ;-)
Kjempeflott bilde av deg.

Jorunn sa...

Så flott du er!! Du må sørge for at du blir tatt bilder av oftere ;)

Vibeke sa...

Nydelig bilde av deg! Du er kjempevakker! :)

Ha en fin dag! :)

Anne sa...

Så flott bilde av deg catalina. Du kan jo trykt være mer på "feil" side av kamera :-)

Så masse fine bilder du har lagt og og jammen meg var det masse flotte lo'er også.

Hege sa...

For ei dame! Du er råflott - gratulerer med den enorme slankeprestasjonen!!!!! *beundre, beundre*! Morsomt å bli enda mere kjent med deg gjennom dine avsløringer. Du ser og høres ut som en herlig dame!

Merethe sa...

Så flott bilde av deg. Nydelig. Tror du skal la deg fotograferes oftere jeg. ;)