søndag 17. august 2008

Hei hå...

Tja, ligget på latsiden kansje den siste uka her inne i alle fall, men ikke på hjemmefronten i alle fall. Dagene går jo pinadø i ett kjør, men det er jo slik vi liker det, så da har vi det sånn.

I går var jeg og "døgnet" hos hobbyhimmelen i kjelleren der (høres nok merkelig ut, i kjelleren hos himmelen *lol*) og du verden så utrolig givende det er å treffe folk som ikke tror en er utgått på dato når man sier at man scrapper, og vet at Bazill ikke er en bassilusk, men kartong.....hihi.
Fikk scrappet litt også der i går, men ikke no jeg tror jeg kan vise her enda, for jeg tror jeg har en plan......

Men, en liten 8x8 kan jeg putte frem i lyset i alle fall, selvsagt et bilde av herlighetene mine.



















Ny uke står for døren i morgen, nye muligheter også. Har et prosjekt på gang på vårt leke/gjeste/rote/tv-rom, og det er å fjerne ut den sengen som står der, og inn med alle barnestoler, saccosekk etc inn dit, og bort fra stuen....håpet er der at det lar seg gjøre, men først må sengen ut av hus.......og den er liksom for bra til å kastes....hmmmmmm.....tenke tenke...

3 kommentarer:

ellas sa...

Hei!!

Takk for koselig besøk i bloggen min!! For en herlig bukett med barn du har. Skjønn lo, med en fin "klynge" med blomster:)

mo9ca sa...

Blir spennende å se hvilke herligheter du har scrappet da, siden du er så hemmelighetsfull ;)
Kjenner meg veldig igjen når du snakker om å få ryddet vekk leker og diverse fra stuen! Det er det herligste som finnes - føler jo at en har fått dobbel så stor stue :) (men lekene har en skummel tendens å flytte seg tilbake igjen til stuen, helt av seg selv...:S )

Har gitt deg en award i bloggen min - bare fordi du fortjener det!

Ha en super dag videre!!
*klem*

Beate sa...

Åå, for en herlig layout. Så ren og flott. :)