fredag 1. august 2008

For 10 år siden, akkurat i dag..


Ja, x 2 sa jeg da til min kjære. I dag er det jommen meg 10 år siden vi giftet oss. Strålende sol den dagen akkurat som i dag. Synes de 10 årene har gått så fort, og utrolig mye har skjedd som vi har opplevd sammen siden da. 3 små herligheter, ut av vår kjærlighet har vi også fått, nei, er det rart jeg synes livet er topp da.......og er det rart jeg elsker denne mannen?.....makan til kjernekar skal man lete lenge etter.

Vel, man kan vel si at de 10 årene har gjort litt forandringer med oss da, sånn utseendemessig, men inni er vi akkurat de samme....heldigvis *hehe* Og brudekjolen min, vel, jeg hadde nok ikke valgt den i dag da, men den gang da, var den akkurat drømmekjolen min, og buketten inneholdt 60 black lady roser og var tung som bare det......

Reidar, jeg elsker deg...møøøøøe ...

15 kommentarer:

Lula sa...

Gratulerer så mye med dagen!! Det er alltid så moro å se bryllupsbilder, flotte var dere:))

Ha en forsatt fin sommer;)

Therese sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen. Nydelig brudebilde :)

Ønsker dere ei riktig god helg.

Klem,
Therese

Broggis sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen!!!
Så søte dere var ;)

Inas lune hjørne. sa...

Gratulerer så mye med dagen til dere begge to!

Hanna alias 2små sa...

Gratulerer med dagen! Kjekt å se bryllupsbilde. Dere ser veldig lykkelig ut!

Snuppelure sa...

Gratulerer med bryllups dagen :)
Håper dere får en hyggelig dag :)

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med ti års bryllupsdag idag!!
Herlig brudebilde!!
Hilse Reidar også :)

*klem*

Sydney sa...

Gratulerer med bryllupsdag :-)

Vibeke sa...

Gratulerer med bryllupsdagen. :)

marit sa...

Gratulere med dagen!
Kos dere ekstra masse i dag!

Wenche sa...

Gratulerer med dagen. Ønsker dere ei god helg.

Annette sa...

Gratulerer så mye med 10 års bryllupsdag! :-)

linn sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen :)

Ingveig sa...

Gratulerer så mye med 10 års bryllupsdag! Flott par, og kjolen var nydelig!

Spent på om det kommer bilder fra det nye badet snart :)

SOLBLOMST sa...

Gratulerer med bryllupsdagen som var.