lørdag 19. juli 2008

livstegn

Her har mannen ferie, og vi har gjort siste innspurt på badet våres, og nå er det ikke lenge igjen før det er 100% ferdig, men vi er allerde 134% fornøyde, du verden så herlig det er å ha alt helt smell nytt og mye større enn før.

Står litt i stampe på scrappefronten akkurat nå, litt sånn dvalefokus nesten om man kan bruke det ordet. Eller kanskje sannheten om tiltakslyst er bedre..hihi...Jaja, uansett, dagene flyr, og jeg gleder meg vel egentlig litt til ferietiden er over og rutinene kan komme tilbake igjen, alt til sin tid og hver tid har sin sjarm sies det jo.

Putter med et kort jeg lagde for litt siden, et hurtig kort på ca 30 min, men lell, et kort er et kort...

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei. Skjønner godt at du gleder deg over at badet snart er ferdig, må være godt med nytt bad. :)
Badet vårt ser ikke ut, men skal pusse opp i løpet av vinteren....håper jeg....da skal vi slå ut en vegg så vi får større bad i tillegg.
Gleder meg til å se bilder av badet ditt. ;)

Nydelig kort du har laget. :)

Anne sa...

Så kjekt at badet begynner å bli ferdig. Kan tenke meg at det er en herig følelse av og ha at nytt :-) Vi skulle absolutt ha tatt våres bad også men det er så mye annet også vil vil gjøre. Alltid noe å gjøre i gamle hus.

Så fint og enkelt dette kortet var. Skikkelig dust og fint.

Nå bretter jeg opp armene for i neste uke kommer finværet og badelivet begynner igjen. Ønsker deg en fin uke på sørlandet og alle turistene hihihi