tirsdag 1. juli 2008

Har du lyst, har du lov...

.....og resten glemmer vi... hehe...

Vel, omsider, så har jeg også kastet meg ut i buzzadorens verden, og har du også lyst på gratisprodukter tilsendt hjem til deg, så gjør som jeg.... Alle liker vi vel å få pakker i posten, og gratis ting....så ingen skade ved det......

Hvis du vil vite mer før du bestemmer dig kan du følge denne lenken:
http://www.buzzador.com?refstr=Catalina1
da vil det også bli registrert at jeg har "hintet" deg om å gjøre det.....hvilken bonus...hihi.....

Ha en superfin dag!!

3 kommentarer:

Hege sa...

Hmm... må sjekkes ut.

Anne sa...

Nå har jeg meldt meg inn i dette buzzador greiene....er det noe jeg må logge meg på nettet for å fortsette å være med på.? Eller melder man seg bare inn og så får man prøver?

Elisabeth sa...

Anne; man logger seg inn ja, bruker det du valgte av passord og brukernavn og så finner man visst ut av ting der......er temmelig ferskis selv her jeg...hihi.....