fredag 4. juli 2008

En liten manneting og god helg...

Er ikke ofte jeg egentlig har scrappet noe som helst utenom LO'er, men av og til må man begi seg ut i det anyway, og det har jeg gjort denne gangen. Ikke noe avanserte greier, nei nei, men rett og slett en tom maisboks som er kledd i ny prakt slik at mannen på sitt nye kontor har noe å ha pennene sine i....ikke det at han ikke får fra jobben sånn organiseringsdings til pulten sin, men akk sann, tenkte nå at det var litt koselig med noe "home-made". Han ble i alle fall superglad for den, og det gjør jo meg glad.



Ellers er det helt nå, og i kveld skal jeg på scrappetreff, gleder meg til å forhåpentligvis kunne få gjort unna noen LO'er igjen, faktisk gått ei lita stund siden sist jeg scrappe noe til albummen til ungene. Ellers er det planer om å nedvaske og rengjøre soverommene i huset i helga, + en tur til dyreparken. Årskort dit er jo bare en drøm, selv om turistene begynner å innta litt "vel mye nå"..hehe...neida, er så koselig atte. Men vi reiser inn titt og ofte, enten for hele dagen, eller bare for noen timer-gosh vi er heldige som har parken innen 45 min reise liksom.

Håper alle har ei herlig helg, det skal i alle fall vi prøve å ha til det ytterste *klem*

1 kommentar:

Synnøve Olava sa...

Kjempesmart og kreativt. :-)