søndag 13. juli 2008

Blomsterbarna-bukett


Ja, så har jeg da scrappet en liten oppsats av blomsterbarna våre, og det er ment at mannen skal ha denne her "oppsatsen" på kontoret sitt. Uvanlig til meg å være å lage slikt diddel daddel, men det ble nå gjort, og synes den ble ganske så søt egentlig om jeg skal si det selv :o) ....

Her har vi hatt vannkopper i ei lita ukes tid, og venter i spenning videre på om guttene har blitt smittet. Ellers holder vi på med siste rest på badet, og i morgen kommer det sannelig en fliselegger for å gjøre unna siste biten, så det nærmer seg brukervennlig igjen...heldigvis.

Ha en fin fin søndag alle som en...

4 kommentarer:

Kristine sa...

Ååå så utrolig fint, og for en gøyal idé. Nå blir sikkert mannen din storfornøyd!

Cecilie sa...

utrolig flott:)

Wenche sa...

Så stilig. og for en original gave.

Ha en fortsatt fin uke.

Ingveig sa...

For en flott bukett!
Artig ide, så mulig jeg "stjeler" denne engang.
Håper det går fremover med oppussinga, gleder meg til å se bilder etterhvert.
Ha ei flott helg!